Bak Bakalım Blogumda Var mı?

13 Şubat 2014 Perşembe

Yves Rocher Alışverişim Geldi!

Burada bahsettiğim alışverişimde aldığım ciciler artık benimle :))
15,90 TL değerindeki doğal ponza taşlı yenileyici ayak peelingine, yanında tam boy göz makyajı temizleyicisi ve vanilyalı dudak balmı hediyesiyle, kargo bedeli ödemeden, hem de 10,00 TL indirimle 5,90 TL'ye sahip oldum. E Yves Rocher daha ne yapsın :)

Ben dayanamayıp bir alışveriş daha yapmıştım. Onu da merakla bekliyorum.
Bu arada kampanya biraz değiştirilmiş haliyle devam ediyor. 75,00 TL ve üzeri alışverişlerinize aynı kodla ( ZYEDF4 )10,00 TL indirim ve kargo bedava avantajının yanısıra yine aynı hediyeleri göndermeye devam ediyorlar.

Siz neler aldınız bu indirimden, ya da neler almayı düşünüyorsunuz?


2 yorum:

  1. Güle güle kullan canım. :)
    Bende sipariş vermiştim.Ne zaman gelecek bakalim. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler tatlım, benim 1 siparişim daha var, gelsinler kavuşalım cicilere :))

      Sil

Adsız yorumlar yayınlanmayacaktır, teşekkürler...