Bak Bakalım Blogumda Var mı?

12 Şubat 2014 Çarşamba

MİM: Sevgililer Günü

Sevgili Sena ve Rengarenk Daphne beni mimlemişler. E o zaman mimi hazırlamak şart oldu.

1.Sevgililer günü sizin için önemli mi?
Aslında yavaş yavaş önemini kaybetmeye başladı. Zaten her günümüzü sevgililer günü gibi yaşıyoruz miniğimiz olmasına rağmen, çoook şükür :)) Son dönemlerde bunu farketmeye başladık :))

2.İyi sevgili tanımı sizce nasıl olur?
Hımm...Herşeyiyle yanında olduğunu hissediyorsan, gözlerinde gözlerini, kalbinde kalbini görüyorsan ve hatta o kalbin senin için attığına inandırıldıysan iyi sevgilin var demektir ;)

3.Eşiniz yada sevgiliniz bu günü unutsa yada önemsemese tepkiniz ne olurdu?
Önceden çok kızardım ama şimdi pek önemsemiyorum. Gerçekten :))

4.Sevgililer gününde size ne hediye alınsın isterdiniz?
Valla ne istersem zaten alınıyor, Bunu Sevgililer gününe bağlamıyorum artık. Bir gün değil; her gün hediye ;)

5.Sevgilinize ne hediye alacağınıza karar verdiniz mi?
Miniğim verdi bile hediyesini :))

6.Sevgililer gününü nerede nasıl kutlamak isterdiniz?
Evdeyiz, miniğimizle oyun oynarız muhtemelen :)

7.Evli kişilerde sevgililer günü kutlamalı mı?
İsteyen istediği gibi kutlasın/kutlamasın. Tercihtir, saygı duymak lazım...

8.70 yaşında bir çiftin sevgililer gününü kutlamak için sizinde olduğunuz bir mekana gelmiş görseniz ne düşünürsünüz?
Hımm... Duygulanırım açıkçası. O yaşta böyle bir kutlama.... Güzel...

Ben de isteyen herkese yolladım gitti bu mimi :))

4 yorum:

Adsız yorumlar yayınlanmayacaktır, teşekkürler...