Bak Bakalım Blogumda Var mı?

22 Şubat 2014 Cumartesi

Loccitane Shea Ayak Kremi

Bugün blogumda, ilk defa deneyimlediğim bir markanın ürünü hakkındaki yorumlarımı paylaşıcam sizlerle.

Loccitane, gün boyu kahrımızı çeken ve ona rağmen çok da kıymetini bilmediğimiz ayaklarımızı düşünmüş ve onlar için harika bir krem hazırlamış.

Elimdeki 10 ml. lik deneme boyu sayesinde hem markayı tanıdım, hem de ürün hakkında bilgi sahibi oldum.  Ve şimdi ise iyi ki tanımışım diyorum. Ürün; özellikle yorgun ayakları dinlendirmek üzere satışa sunulmuş ama zaten ayaklarımız sürekli yorgun değil mi?

Ambalajı açtığınızda mis gibi lavanta kokusu karşılıyor sizi. Kullandığınız andan itibarense ayaklarda müthiş bir ferahlama ve rahatlama...Bu numune ürünü 6 kez kullandım ve abartmıyorum; her kullanımımda kendimi lavanta tarlasında yürüyormuşum gibi hissettim. Nasıl bir kremdir ki, anında rahatlamış ve dinlenmiş ayaklara kavuşturuyor sizi...

Krem, 30 ve 150 ml. gramajla 2 ayrı boyda satılıyor. Ambalajı üzerinde yazdığı gibi % 15 Shea yağı içeriyor. Bildiğiniz gibi shea yağı; cildi canlandırma ve nemlendirme özelliğine sahip. Ayrıca bu krem sayesinde ayaklarınız yumuşacık oluyor.

Şu an kullandığım kremim bittikten sonra kesinlikle ama kesinlikle satın alacağım bir bakım kremi.


Dikkat eden ve özen gösterenler için hemen belirteyim; marka, ürünlerinde paraben kullanılmıyor. Gözüm kapalı tavsiye edeceğim bir krem bu. Zaten ilk denemeden itibaren farkına varacağınıza eminim...

Mutlu hafta sonları...

8 yorum:

  1. Canım güle güle kullan.Ben L'occitane el kremlerini de çok beğendim.Elimdekileri bitirebilsem almak istiyorum hemen :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dimi? Loccitane ürünleri bloglarda da çok görmüyoruz. Denedik, e artık kullanmak lazım ;)

      Sil
  2. İlk kez görüyorum bu kremi nerde satılıyor nerden aldınız .Lavanta kokusuna bayılırım. Şimdiden çok merak ettim :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten çok başarılı bir ürün tatlım. Nerede yaşadığını bilmediğim için adres veremiyorum ama internet sitelerinden temin edebilirsin...
      http://www.loccitane.com.tr/l%27occitane-t%C3%BCrkiye-do%C4%9Fal-cilt-v%C3%BCcut-sa%C3%A7-bak%C4%B1m%C4%B1-parf%C3%BCmler-ev-kokular%C4%B1-banyo-ve-du%C5%9F-%C3%BCr%C3%BCnleri,45,2,4919,401077.htm

      Sil
  3. Loccitane ürünlerini çok beğeniyorum ben. Lavanta da çok severim eminim mis gibi kokuyordur. Benim favorim de şakayık çiçeği kokan el kremi. Muhteşem kokuyor. Şakayıklı parfümü de öyle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok başarılı Sevdacım. Yves Rocher'den aldığım ayak ürünlerini bitireyim ilk işim bu kremi almak olacak.
      El kremini denemedim, ona da bakayım bir...

      Sil
  4. ahh en çok ihtiyacım olan şeylerden biri.ilk fırsatta almak isterim bundan.teşekkürler ilknurcum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hiç kaçırma ablacım. Senin gibi yoğun çalışan biri için adeta ilaç ;)

      Sil

Adsız yorumlar yayınlanmayacaktır, teşekkürler...