Bak Bakalım Blogumda Var mı?

8 Şubat 2014 Cumartesi

Yves Rocher Alışverişim

Herkese günaydın,

Yves Rocher'in internet satış sitesinde 15,00 TL ve üzeri yaptığınız alışverişe meyveli dudak parlatıcı ile çift fazlı göz makyajı olmak üzere 2 tam boy ve 1 adet numune ürün bedava. Bu kampanyayı sevgili blogger arkadaşım Makyaj Blogum'dan öğrenir öğrenmez, uzun zamandır denemeyi düşündüğüm ayak peelingini atıverdim sepete.

Siteye girin, en az 15,00 TL'lik alışverişinizi yapın, sepetinizin olduğu sayfada yer alan "kupon kodu" bölümüne ZYEDF4 kodunu girin. Bu kodla hem alışverişinize 10,00 TL'lik indirimi hem de kargo bedava avantajını kapın :))


Benim yaptığım alışveriş yukarıda. Hepsi toplamda 5,90 TL'ye maloldu. Ürünlerimi merakla bekliyorum. Siz de bu avantajı kaçırmamak için hemen alışverişe başlayın; çünkü ürünler stoklarla sınırlı ;)




10 yorum:

  1. bu güzel paylaşım ıcın teşekkürler sayenızde karlı bır alısverıs yaptım :)

    YanıtlaSil
  2. bu çok güzel bir haber oldu benim için de :) teşekkürler

    YanıtlaSil
  3. Bende akşam görmüştüm ama şimdi alışveriş yaptım şampuan aldım bakalım gelsinler merak ediyorum güle güle kullan sende canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hadi bakalım, gelsinler hemen kavuşalım cicilerimize o zaman :))
      Sen de güle güle kullan tatlım...

      Sil
  4. Paylaşım için teşekkürler. :-) senin de yazını okuduktan sonra alışveriş yapmaya karar verdim ve bu sayede şampuanimi da yedeklemiş oldum :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok uygun fiyatlara alışveriş yapmış olduk :) Güle güle kullan canım ;)

      Sil
  5. Ben de alışveriş yaptım, 2 tane roll-on aldım 1 taneden sadece 1 lira fazlaya geldi 2 tanesi ve tabii hediyeler de var :) Güle güle kullan canım sen de :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok karlı alışverişler değil mi?
      Ben dayanamadım, biraz önce bir alışveriş daha yaptım. Ama bu defa ihtiyaçtan :)) Ayak kremim var sanıyordum, bitmiş. O eksiğimi tamamladım hemen :))
      Sen de güle güle kullan tatlım ;)

      Sil

Adsız yorumlar yayınlanmayacaktır, teşekkürler...