Bak Bakalım Blogumda Var mı?

20 Temmuz 2018 Cuma

Procsin Sun Protection Cream SPF50+ Anti Blemish

Geçtiğimiz haftalarda, sevgili Procsin, beni tüm cilt tiplerine uygun olan, yepyeni bir ürünüyle tanıştırdı. Şık bir kutu içerisinde; üstelik yaz temalı harika çantasıyla birlikte gönderilmiş.
Türkiye'nin ilk çil ve leke karşıtı formüllü ürünü olan bu güneş kremi; UVA ve UVB bileşenleriyle güneşe karşı yüksek koruyucu formüle sahip. Özellikle de benim gibi güneş lekelerinden şikayetçi olanların işine fazlasıyla yarayacak.

Güneş yanıklarını ve güneşe bağlı alerji riskini en düşük düzeye çekme amacındaki ürün, cildin erken yaşlanmasına karşı koruma sağlıyor.

Yoğun yapılı güneş kremi, cilde kolay yedirilmesinin yanısıra, uygulanan bölgede beyaz leke bırakmıyor. Sanıyorum, ürünün çok yağlı olmamasından kaynaklı, cildim karma olmasına rağmen parlama sorunu yaşamadım.
Makyaj altı baz olarak da uygulanabilen güneş ürününü bu şekilde denemediğim için yorum yapmam pek doğru olmaz; siz bilin, isterseniz bir de bu şekilde deneyin derim ;)

Hem yüz, hem de vücut için kullanılabilen ürünü, Procsin'in online satış sitesinin yanısıra birçok online satış sitesi ile Gratis, Cosmohome gibi kozmetik marketlerde de bulabilirsiniz.

150 ml.lik ambalajında satışa sunulan ürün, tüm yıl boyunca severek kullandığım ürünler arasında olacak gibi görünüyor.

Mutlu haftasonları...

14 yorum:

  1. ben makyaj altına kullanıyorum çok memnun kaldım..

    YanıtlaSil
  2. Canta da cok tatliymis 🤗

    YanıtlaSil
  3. Denedikten sonraki yorumlarını da bekliyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Makyaj bazı olarak denediğimde eklerim canım ;)

      Sil
  4. daha hiçbir ürününü almadım, merak ediyorum tabi

    YanıtlaSil
  5. Benim de çok beğendiğim bir ürün...

    YanıtlaSil
  6. Bu ürünü hiç bilmiyordum. çantası da ne güzelmiş:)

    YanıtlaSil
  7. Lekelere iyi geliyor mu?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ürünü sonuna kadar kullanmadım, ama kullandığım zaman artı leke gözlemlemedim cildimde.

      Sil

Adsız yorumlar yayınlanmayacaktır, teşekkürler...