Bak Bakalım Blogumda Var mı?

24 Ocak 2016 Pazar

Taze Bittiler- 63

Soğuk ama keyifli Ankara'dan hepinize merhaba. Bugünkü yayınım, geçtiğimiz yılın son ayında bitirdiğim ürünlere yönelik.

1- Seranem Vücut Bakım Şampuanı: Dev Bitirme Proje'mde yer alan ürünlerden olan şampuan, vücut temizliğinde kullanabileceğiniz hipoalerjenik ve iyi temizleyen bir ürün. Cildi tahriş etmeyen, hafif ve  güzel bir üründü.

2- Revox Saç Dökülmesini Engelleyen ve Saç Büyümesini Kızlandıran At Kuyruğu Şampuanı: Saç dökülmesi sorununu yaşayan sadece ben değilim. Yıllar boyunca şampuanını değiştirmeyen eşimin, son dönemlerdeki favorisi. Bunu bitirdikten sonra hemen yenisine başladı. Detaylı yazım burada.

3- Nuxe Misel Temizleme Suyu: Severek kullanıp bitirdim. Hassas ciltler dahil herkesin kullanabileceği temizleme suyunun detaylı yazısı burada.

4- Neva Form Saç Spreyi: Yine bitirme projemde yer alan ürünlerden biriydi bu saç spreyi. Tutuşu iyiydi, ultra sert forma sokan saçlarımı da beğeniyordum. Saçlarımda herhangi bir olumsuz etki de görmedim.
5- Lavera Firming- Organik Sıkılaştırıcı Gece Kremi: Organik ürün severlerin beğeneceğini düşündüğüm bir bakım kremi bu. İçerisinde bitki özleri ve yağları barındırıyor. Detaylı yazısı burada.

6- Lavera Organik Diş Macunu: Diş üzerinde oluşan plakları temizleme ve diş minelerini sertleştirme vaadinde bulunan bu ürünün detaylarını burada paylaşmışım.

7- Gülşah Aseton: Yaz tatilimde aldığım, iyi temizleyen bir asetondu. Son dönemlerde asetonsuz oje temizleyicileri kullanıyorum, fakat iyi ve kısa sürede koyu renkler de dahil iyi temizlediğinden ara ara alsam mı dediğim ürünlerden.

8- Mot de Passe Deo Krem: Fransız menşeili bu deo kremi Tunus'tan satın almıştım. Terlemeyi de kokuyu önlemiyordu. Dev bitirme projem sayesinde kış döneminde biraz daha kullandım ama ı-ıh. Olmamış...

9- Nashi Argan Saç Bakım Yağı Numunesi: Saç uçlarıma kullanarak bitirdim. Mini boy olduğundan etkisinden bahsetmem pek doğru olmaz ama saçları yumuşatmasını beğendim.

10- Cottomia Makyaj Temizleme Pedi: Kipa marketten tesadüfen satın almıştım. Beklentimin üzerinde çıktı. Yumuşaklığını, parçalanmadan cildimi temizlemesini, kullandığım süe boyunca cildimi tahriş etmemesini sevdim. Görsem alırım.
11- Claire's 8li Far Paleti: Yaptığım bütün bitirme projelerimde yer alan bu ürünü 8 ay boyunca düzenli olarak kullandım. Renkler, farların yapısı ve bazla gayet kalıcı olmaları da severek kullanmamda büyük etken. Sonradan farkettim ki, bu palet hakkındaki tek yazım; bazı renklerini kaşlarımı boyamak için kullandığım dönemde olanı. 

12- Rimmel London Ruj(Coral Garden): Benim için sür-çık rujlardandı. Özellikle seyahatlerimde yanımdan ayırmadığım ruju, doğal olarak kısa sürede bitirdim.

13- Artdeco Far Bazı: Şimdiye kadar kullandıklarım içerisinde en en en memnun kaldığım far bazı bu oldu. Elimdeki, farklı markalara ait 2 baz bittiğinde kesinlikle yenisini alıcam. Markanın diğer ürünlerinden oluşan bir yayınım önümüzdeki hafta blogumda olacak.

Renkli kozmetik ürünleri de bitirdiğim için çok memnun kaldığım, verimli bir aydı Aralık ayı benim için. Peki siz hangi ürünlerinizle vedalaştınız?

20 yorum:

  1. Nuxe ürünlerini merak ediyorum Canım paylaşım için teşekkürler bloğunu takipteyim ben de bloğuma beklerim sevgiler :)
    http://guzelvekulturluyum.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Birkaç ürününü denedim ve memnun kaldım ben de. Bakıyorum hemen ;)

      Sil
  2. Seranem ve Revox benimde favorilerimden

    YanıtlaSil
  3. İçlerinde en çok Neva Form Saç Spreyini merak ediyorum :) Alıp almamakta (daha doğrusu kullanmakta) kararsızım :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Elinizde varsa denemenizi öneririm. Ben beğenerek kullandım.

      Sil
  4. Baya bişeyler bitmiş. Darısı bizlerin başına:)

    YanıtlaSil
  5. epey masraf çıkmış :) yenileri lazım şimdi :)

    YanıtlaSil
  6. At kuyruğu şampuanı çok merak ediyorum....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Detaylı yazısını yazmıştım okumak isterseniz, belki fikir olur ;)

      Sil
  7. bazılarını ben de severek kullandım da o far paleti nasıl bitti tebrik ederim valla darısı başımıza :-)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 8 aylık titiz çalışmalarım sonunda kendisini bitirmeyi başardım valla :)
      Ara ara diğer farlarımı da özlemedim değil hani ;)

      Sil
  8. Ne çok ürün bitmiş :) rimmel london rujlarını seviyorum ben de. Revoxu da merak ediyordum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, düzenli kullanınca bitiyor renkli kozmetik de dahil :)

      Sil
  9. Diğer markaları kullanmadım ama At Kuyruğu şampuanı gerçekten süper.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Diğer ürünlerini ben de henüz denemedim, elimdekiler bittiğinde hemen deneyeceğim :)

      Sil
  10. Nuxe misel suyu bende kullanıyorum şu an, gerçekten çok memnunum.

    YanıtlaSil

Adsız yorumlar yayınlanmayacaktır, teşekkürler...