Bak Bakalım Blogumda Var mı?

1 Temmuz 2011 Cuma

Taze Bittiler-9

Dün akşam, bu postu hazırlamak üzere bitirdiğim ürünleri sıralarken yine kozmetik ürünü bitiremediğimi farkettim. Burada  bahsettiğim projemle ilgili çalışmalarım devam ediyor. Zaten o postu hazırladığım dönemde çektiğim fotoğrafta yer alan 2 ürünü bitirmenin coşkusunu geçen ay yaşamıştım. Şimdi ise yine o fotoğraftaki ürünlerden üçüne kafayı takmış durumdayım. Bir sonraki taze bittiler postunda yer almaları kuvvetle muhtemel.
Geçtiğimiz ay neler bitirmişim onlara göz atalım. Önce fotoğrafımız;
                                     
1- Avon Sıkılaştırıcı Vücut Losyonu:  Düzenli olarak kullandığım halde herhangi bir faydasını göremedim. Ayrıca nemlendirme özelliği de yok.

2-Neutrogena Göz Makyajı Temizleyicisi: Birçok kişinin beğenerek kullandığı bu ürünle ilgili olarak ben aynı şeyleri söyleyemiycem. Evet, göz yakmıyor belki ama çok iyi temizlemediğini düşünüyorum. 2 fazlı olan bu ürünü kullanmadan önce kesinlikle çalkalamak gerekiyor. Ben, unuttuğum için birkaç defa çalkalamadan kullandım, resmen gözkapağımda küçük-minik yağ bezeleri oluştu. Çok iyi temizliyor mu? Bilemiyorum. Bayağı ürün dökülmüş 2 hatta 3 pamukla temizledim gözlerimi, bir de pamuktan mıdır acaba deyip pamuğu bile değiştirdiğim, ama pamukla ilgisinin olmadığını anladığım bir durumu daha var: Ürün, sanki ocağa eskiden vim dökerdik de vim, ocağı çizerdi ya hani, ben de ürünü kullandığımda öyle hissettim. Tuhaf ama öyle. Memnun kalmadım.

3- Opti Free Lens Solüsyonu: Klasiğim oldu. Daha iyisini de bulamam sanırım.

4- Parmex Aseton: Çok çok memnun kaldığım bir ürün daha. Şimdi Flormar'ınkini kullanıyorum. Ondan da memnun kaldım.

5- Avon Solutions Ageless Results Gece Kremi: Daha önce kullandığım bu ürün hakkında burada  yorum yapmıştım. 

6- Doal Ayak Bakım Spreyi: Bunu, Kocaeli'de bir dükkandan almıştım. Yurtdışı gezim sırasında da bol bol kullandım. Aman aman birşey değil ama işimi de gördü. Sonunu da burada kullandım, bitti. 

7-D&P Parfüm: Burberry Weekend'in çakması. Kokuyu çok iyi ayarlayamamışlar. Seyahatimde kullandım, burada da kendisini sonlandırdım. Açık parfüm alacaksam Dadya en iyisi.

8- Nivea Rahatlatıcı Maske: Üstteki yarısını kullanıp ürün hakkındaki yorumumu burada yapmıştım. Beğendim, cildimi gerçekten rahatlattı ve işe yaradı.

9- Avon Kütikül Giderici Krem: Yorumum burada  Stokta bir ürünüm daha vardı, şimdi onu kullanmaya başladım. Bittikten sonra bir de TBS'ninkini deniycem.

10- Oriflame Optimals Time Relax Instant Göz Kremi: Bu kadar çabuk bittiğine inanamıyorum. Yorumum burada

11- Nivea Pure Natural Anti Age Gece Kremi: Kullandığım 5 numuneden 2 tanesi. Seyahatim sırasında Hem denemiş olmak için; hem de valizimde çok yer kaplamaması için yanıma almıştım. Başarılı bir ürün olduğunu söylemeliyim. Keşke Migros indiriminde alsaymışım.  

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Adsız yorumlar yayınlanmayacaktır, teşekkürler...