Bak Bakalım Blogumda Var mı?

5 Temmuz 2011 Salı

Gabrini-35 Ruj ve Tekli Göz Farı

Bugün sizlere benim için önemsizken kullandıkça bana kendinden sıkça bahsettiren ürünler hakkında paylaşımda bulunmak istiyorum. Her iki ürün de, yıllaar yıllar öncesine ait.

Ruju, bir kozmetik mağazasında görevli bayana istediğim rengi tarif ettiğimde bunu önermiş, ben de denedikten sonra beğenerek satın almıştım. Kendisi tam bir ara renk olup, tek başına kullanıldığı gibi başka rujlarla karıştırarak kullanılabiliyor. Özellikle de projem olan "Hadi Bit Kutusu"na girdikten sonra bitirme çalışmalarım sayesinde bayağı azalmış durumda. Şimdiyse "Acaba bitirmesem mi?" diye düşünmeye başladığım bir ürün oldu kendisi. Bir kere sürümü yumuşak, olabildiğince kalıcı, rengini hemen verebilen ve gayet de uygun fiyatlı bir ruj. Bilmeden o kadar güzel bir renk seçmişim ki, dudağıma beğenmediğim tonlarda bir ruj sürüp üzerine de bu ruju sürdüğümde oluşan her yeni renge tabiri caizse bayılabiliyorum. Bu yüzden bu rujum özellikle de son 1 aydır joker görevi görüyor. Hani matlaştırıcı oje kullandığınızda 1 ojeyle 2 renginiz olur ya, bu da ruj versiyonu. Hala satılıyor mu bilmiyorum, bakmak lazım. Ama, elimde vakti zamanında alıp da şimdi rengini beğenmediğim rujları bu şekilde tüketebileceğimi düşünüyorum.

Aşağıdaki fotoğrafta Flormar'ın Selection serisinden 36 numaralı neden aldığımı bilemediğim, benim için biraz fazla canlı duran, renk tonumla uyumlu olmayan pembeyi Gabrini 35'le karıştırıyorum, işte son fotoğrafta gördüğünüz gibi ruju nasıl da güzelleştiriyor.


Bir diğer ürünse, kıymetini sonradan anladığım, markasını bile bilmediğim tekli göz farım. Bunu da yine çok zaman önce bir arkadaşım hediye etmişti. Sanırım orjinal boy bir tester üründü, çünkü dış kabı yoktu, sadece aşağıdaki gibi panlı, üzeri de küçük şeffaf bir bir kabın içerisindeydi. Gri değil, bej değil, kahve hiç değil. Rengini tam anlatamasam da benim için harika bir tonda.


Bu farı gözkapağıma uyguladığımda rengini o kadar güzel veriyor ki, anlatamam. Bir de gözümün dış V kısmına da başka bir renk geçtiğimde harika bir görüntü çıkıyor ortaya. Far, gözkapağımda saatlerce kalıyor ve rengini hemen veriyor. Şimdi ise bu farım da bitmek üzere ve açıkçası bu fara çok yakın bir tonu olan rengi de havada kapabilirim. Önerisi olan???

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Adsız yorumlar yayınlanmayacaktır, teşekkürler...