Bak Bakalım Blogumda Var mı?

7 Temmuz 2011 Perşembe

Ankara-Beliz Güzellik Merkezi

Bunları yazdığımdan yetkililerin haberi bile yok ve ben bunu sizlerle paylaşmak istedim.

Dün, cilt bakımı yaptırmak için Grupfoni' den satın aldığım fırsat çekimle Ankara-Tandoğan'da yer alan Beliz Güzellik Merkezi'ne gittim. İlk izlenimim; gayet temiz ve düzenli bir mekan olduğuydu. Randevu saatim geldiğinde cilt bakım uzmanı Zeliş Hanım beni odaya aldı ve bakım işlemine başladık.

Zeliş Hanım, önce yüzümü temizledi, ardından peeling işlemine geçti. Daha önce yaptırdığım cilt bakımlarında yüzüme uygulanmayan ozonlu buhar uygulamasını yaptı. Öncelikle yüzüme bölge bölge buharı tuttu, ardından buhar nedeniyle yumuşayan o bölgede komedon uyguladı.(Bu da siyah nokta temizliğiymiş.) Daha sonra yüz masajı, göz ve yüz nemlendirme ardından 15 dk. yüzüme uyguladığı maskeyi temizledi ve nemlendirici kremler kullanarak 1 saat 15 dk. süren cilt bakımımı tamamladı.

Herşeyden önce şunu söylemeliyim; bence bu uygulamayı (Grupfoni aracılığıyla olsa bile) Zeliş Hanım resmen bedavaya yapıyor. Bu kadar çok işi hem de Zeliş Hanımın tüm detaylı çalışmasıyla çok çok uygun fiyata yaptırmış oldum.

Herhangi bir işlem uygulatacağım zamanlarda isterim ki, uygulamayı yapacak olan kişi, bana ne yapacağını söylesin, ben de bilinçli olarak kendimi o duruma hazırlayabileyim. Zeliş Hanım böyle bir uzman işte. Neyi, neden ve nasıl uygulayacağını ben sormadan söyledi, sorduğum her soruya gayet samimi bir şekilde cevap verdi, ayrıca kullandığı ürünler de kaliteli.(Bunu, şişe ya da kutusuna bakarak söylemiyorum tabii ki.) Hangi bölge için ne kullanmam gerektiğini, neden kullanmam gerektiğini uzun uzun anlattı. Düşünsenize, elinizde bir fırsat çekiyle normalin kat kat altında bir rakama işlem yaptırmaya gidiyorsunuz, karşınızdaki kişi, sizi başından savmadan, gayet nazik bir şekilde hem de işini gayet ciddi bir şekilde eksiksiz tamamlıyor. Bundan sonra bazı uygulamaları yaptırmak için gideceğim adresi bulduğumu kesinlikle söyleyebilirim.

Biz, bu uygulamalar sırasında Zeliş ve Rahşan hanımlarla o kadar samimi olduk ki, birbirimizi çay-kahve içmeye bile davet ettik :))

Ankara'da yaşıyorsanız bu güzellik merkezine bir şans verin derim. Hem uygulamadan hem de çalışanlardan memnun kalacağınıza eminim.

Müşteri odaklı çalışıyor olmaları nedeniyle Uzman Zeliş Hanım ve yanında diğer uygulamaları yapan Rahşan Hanım'a buradan çok çok teşekkürlerimi iletiyorum. Kazançları bol olsun, sonuna kadar hakediyorlar çünkü.

Beliz Güzellik Merkezi: Turgutreis Cd. Mebusevleri No: 17/1 Tandoğan/ANKARA (Özel Magnet Hastanesinin 2 bina yanı)

Telefon: 0 312 212 31 00



Grupfoniye hala üye olmadıysanız buraya

7 yorum:

  1. mavicim tavsiyene uyup yakala.co dan cilt bakımı uygulaması satın aldım ve biraz önce de cilt bakımından döndüm. sana tek söyleyebileceğim müteşekkir olduğumdur :) yorumların beni cesaretlendirdi ve son derece memnun kaldığım ve de bundan sonra da sık sık uğramayı düşündüğüm bir yerle tanıştırdı :)ürün ve mekan yorumlarını güvenle takip edeceğim. sevgilerimle

    YanıtlaSil
  2. İremcim,
    Yazdıkların beni çok mutlu etti. Ben önceki haftalarda da 2. kez cilt bakımı yaptırmaya gittim. Bu sırada Zeliş Hanım, yazdıklarım sayesinde 50-60 kişinin tavsiyeme uyarak senin gibi cilt bakımı yaptırdıklarını söyledi. Bildiğim ve gördüğüm şeyleri burada saizlerle paylaşmaktan zaten büyük bir keyif alıyordum, şimdi daha da mutluyum. Önerimi dikkate aldığın için ben de sana teşekkür ederim. Bu arada, Zeliş hanım, önümüzdeki günlerde yüzdeki lekeler için bir fırsat kampanyası daha gerçekleştireceğini haber vermişti, böyle bir sorunun varsa aklında olsun canım ;)
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. evet canım Zeliş hanım bana da bahsetti meyve özlerinden yapılacakmış, heyecanla bekliyorum çünkü bu ucuz ama kaliteli cilt bakımı olayına bayıldım! :)

    YanıtlaSil
  4. Bende komple ağda fırsatından yararlandım gerçekten çok temiz ve güzel bir yer Rahşan hanım çok tatlı bir bayan gerçekten çok iyi işinin ehli biri kesinlikle tavsiye ediyorum yeni mekanım burasıdır:)

    YanıtlaSil
  5. Evet Adsız, ben de mekanımı buldum en sonunda :)

    YanıtlaSil
  6. iyi günler bugün Beliz Güzellik Salonunda yakala.co fırsatı ile normal fiyatı ile 50 Tl olan komple ağda uygulamasını sadece 9.90 Tl'ye yaptırdım ve bu kadar indirime rağmen benimle bu kadar ilgilenilmesi beni çok mutlu etti tüm müşterilere gösterilen bu ilgi bundan sonra Beliz güzellik salonunu tercih etmem için çok ikna ediciydi özellikle benimle ilgilenen Merve Hanım'a çok teşekkürler..

    YanıtlaSil
  7. Beğenmene çok sevindim Adsız, gerçekten çok profesyonel ve müşteri odaklı çalışan bir yer ;)

    YanıtlaSil

Adsız yorumlar yayınlanmayacaktır, teşekkürler...