Bak Bakalım Blogumda Var mı?

12 Temmuz 2011 Salı

Thermal Gel- Selülit Giderici Krem

Dukan diyetiyle verdiğim kiloların ardından vücudumu selülitlerden kurtarmak için sporun yanısıra selülit giderici krem arayışına girdim. Çok çok fazla ürün olduğunun farkındayım, arayışım sırasında şu meşhur internetteki fırsat sayfalarında gördüğüm bu ürünü, biraz da ödül bonusumu kullanmak için, satın aldım.
Ürün 100 gramlık ambalajında, sütlü kahvenin çok çok açık bir renge sahip ve resmen bisküvi/kurabiye kokuyor. 
Yumuşak ve jel kıvamlı bu ürünü vücudunuzda selülitli olan tüm bölgelere uygulayabiliyorsunuz. Ben, yaklaşık 1 haftadır sabah ve akşam olmak üzere günde 2 kez kullandım. Ürün hakkında yorum yapmam için henüz erken. Çünkü, hem henüz kısa bir süre önce kullanmaya başladım hem de ürün çabuk bitecek gibi görünüyor. Dolayısıyla faydasını görüp göremeyeceğim konusunda şüpheliyim. Diyet sonrası tüm vücuduma uyguladım ama bu kadar kısa sürede biteceğini de tahmin etmiyordum açıkçası.  
Tüpü bitirene kadar kullanalım bakalım, işe yarayacak mı?

2 yorum:

  1. Bende arıyordum bi selülit kremi. Ürün bitince yorumlarını bekliyorum :)

    YanıtlaSil
  2. Canım,
    Açıkçası çok emin değilim işe yarayıp yaramayacağından. Dediğim gibi, çok kısa sürede bitecek ve kullandığım süre de çok az oldu. Bakalım...

    YanıtlaSil

Adsız yorumlar yayınlanmayacaktır, teşekkürler...