Bak Bakalım Blogumda Var mı?

28 Temmuz 2011 Perşembe

Flormar Asetonsuz Oje Temizleyici

Bloglarda gördükten sonra merak ettiğim, test ettiğim, pek de onaylamadığım bir ürünle karşınızdayım.
Yapısına, kokusuna diyeceğim yok, ancak oje çıkarma konusunda çok başarılı bulmadım ben bunu. Bir kere ojeyi çıkarmak için bu temizleyici kullanmak için döktüğünüz pamukta çabucak kuruyor, dolayısıyla temizlik için gereğinden fazla miktarda ürün kullanmanızı gerektiriyor. Ayrıca, tırnağınızdaki ojeyi çıkarmak için uğraştırıyor. Bir de oje çıkarayım derken tırnağınızı yıpratıyor. Aşağıdaki fotoğrafta özellikle küçük parmağımdaki tırnağıma dikkat ediniz, bu görüntü için genelde içerisinde aseton olduğu için oje çıkarıcılar tırnakları bu hale getiriyor derdik, demek ki değilmiş. 
 Denediklerim içerisinde şu ana kadar açık ara önde olan ürün Parmex Aseton. Geçen gün Rossman alışverişimde Rival de Young markalı oje temizleyici almıştım, bir de onu deniycem. (Bulmuşsun aradığın ürünü, ne diye gözün başka markalara da kayar ki?)

Bu arada bir sürü yeni cicim oldu, onları da topluca bir postumda yayınlarım...

2 yorum:

  1. Bak bilmiyordum bu ürünü iyi oldu yazdığın ciciler yarasın yaz hadi .) bu arada Amsterdam'dan kareler geçen seneden kalma, instagram'da paylaştım sadece mucx ha unutmadan yorum alanını ayarlardan pop up sayfa yaparsan daha sık yorum yazılır yazılarına, neden dersen yazıya gir yaz geri dön diğerine gir yaz çile bilesin .) Bakınız www.stildirektoru.com yan kolonda BLOGGER BİLGİLERİ diye herşeyi yazmıştım sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Yazıcam şekercim, bir de yeni ciciler aldım, onları da eklerim, denedikten sonra daha iyi olur aslında ama...Bu arada önerini dikkate aldım, teşekkürler ;)

    YanıtlaSil

Adsız yorumlar yayınlanmayacaktır, teşekkürler...