Bak Bakalım Blogumda Var mı?

2 Mayıs 2011 Pazartesi

Taze Bittiler-7

İşte Nisan ayında çöpe yolladığım ürünler...
1- Olay Total Effects 7x Gündüz Kremi:  Bu kremle ilgili deneyimlerimi burada  anlatmıştım.
2- Duru Duş Jeli: Papaya ve mango özlü bu duş jelini gerçekten çok severek kullandım. "Ekvator'dan tropik terapi" sloganıyla satışa sunulmuş bu jel, içinde minik pırıltılar barındırıyor ve bu pırıltılar jele yanar döner bir pembe renk veriyor. Kokusu harika, ayrıca cildi de kurutmuyor. Tavsiyemdir.
3- Safran Çiçeği Safranlı El ve Vücut Losyonu: Safranbolu gezimiz sırasında aldığım bu losyon(!) ne nemlendiriyor ne de kokusu var. Ne kadar sürerseniz sürün, cildiniz sanki hiç bu ürünü kullanmamışsınız gibi oluyor. Tavsiyemdir, Safranbolu'ya giderseniz, sakın almayın!
4- Parmex Aseton: Sanırım artık bu ürün hakkında yorum yapmamam gerek yok. İçindekiler bölümünü diğer asetonlarla karşılaştırmanız bile ürünü satın alma sebebiniz olacak.
5- Olay Temizleyici ve Canlandırıcı Yüz Yıkama Jeli: Harika bir temizleyici. Elinize bir miktar alıp ıslak yüzünüze sürün. Tonik kullanmanıza bile gerek kalmıyor, kokusu ise sizi kendinizden geçirtiyor. Elimdekiler bitsin, kesinlikle alırım.
6- Eveline Yüz İçin Güneş Kremi: 50 koruma faktörlü bu ürünü yaz-kış kullandım. Bir daha alır mıyım? Sanmıyorum...
7- Olay Göz Makyajı Temizleyicisi: İlk kullanmaya başladığımda gözlerim cayır cayır yandı. 3-5 gün sonra dedim ki, ben bunu kullanamam, blogger arkadaşlar bunun neyini beğenmiş diye burun kıvırırken bir alışverişim sırasında ürün hakkındaki şikayetimi dile getirdiğim satış görevlisi arkadaş bunun sulandırılarak kullanılacağını söylemesin mi? Pamuğa az miktarda ürünü koydum, sonra ürünü biraz ıslattım, ardından göz makyajımı temizledim. Doğru kullanınca başarılı bir ürünmüş, anladım.
8- Nivea Rahatlatıcı Bakım Maskesi: Nivea'nın güya 2 kullanımlık ürününün 1 parçası. Ve ben bunu 4 kez kullandım. Aşağıda ürün paketinin arkasında yazılı tüm özellikler ve vaadettiklerini kullandıktan sonra teyid etmiş oldum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Adsız yorumlar yayınlanmayacaktır, teşekkürler...