Bak Bakalım Blogumda Var mı?

9 Aralık 2010 Perşembe

Olay Nemlendirici Gündüz Kremi


Belli bir yaşa geldikten ya da sinyali aldıktan sonra daha dikkatli olmalı insan cilt bakımı konusunda. Benim de olgunlaşmaya başlayan cildimle ilgili aldığım sinyal üzerine doğru kozmetikçinin yolunu tuttum ve Olay'in Total Effects 7x nemlendirici gündüz kremini satın aldım. Yaklaşık 1 aydır kullandığım ürün hakkında detaylı bilgi verebilirim sanırım.

Öncelikle ürünün vadettiklerine bakalım:
1-Kırışıklık ve çizgilerin görünümünü gözle görünür oranda azaltmaya yardımcı olur,
2-Solgun ciltleri sağlıkla ışıldayan bir görünüme kavuşturur,
3-Cildinizi farkedilir derecede pürüzsüz bir hale getirmeye yardımcı olur,
4-Cildinizdeki ton farklılıklarını gözle görünür derecede yok eder,
5-Gözeneklerin görünümünü azaltır,
6-Leke ve kılcal damarların görünümünü yok eder,
7-Kuru ciltleri yoğun bir şekilde nemlendirir.

Benim cildimde 2,3,4,5 ve 6 numarada belirtilen sıkıntılar mevcut. Bunların giderilmesi için ne yapabilirim soruma cilt bakım uzmanının verdiği cevap bu ürünün adı oldu. İnternette de birkaç yerde ürünle ilgili olumlu yorum okuduğumdan tereddüt etmeden kremi aldım.
Gelelim yorumuma;
1-Şişesi pompalı. Bu da ürünü kullanışlı hale getiriyor, akma bulaşma olmuyor,
2-Fondöten gibi yumuşak kıvamlı ve biraz da renkli. Ayrıca mis gibi de kokuyor,
3-Cildimin soluk görüntüsü ve ton farklılıkları gözle görülür biçimde azaldı,
4-Henüz cilt lekelerimle ilgili herhangi bir değişiklik olmadı,
5-Yoğun nemlendirici özelliği sayesinde cildim yumuşacık oldu. Hatta geçen gün annem beni öptüğünde "Cildin ne kadar yumuşamış, ne kullanıyorsun?" diye sordu. (Reklam falan zannetmeyin, ciddiyim)
6-Herhangi bir alerjik etkisini de görmedim,

Kısaca, üründen şu an gayet memnunum, bittiğinde yenisini almam kuvvetle muhtemel. Kozmetik mağazasında görevli uzman arkadaşın yanında bana hediye ettiği yukarıdaki cicilerin postunu da denedikten sonra yayınlarım.

Not: Huuuh! İnsanın kullandığı ürün hakkında detaylı bilgi vermesi ne zormuş! Kozmetik alanında yazan blogger arkadaşları yürekten kutluyorum. Ne kadar acemi kaldım yanlarında.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Adsız yorumlar yayınlanmayacaktır, teşekkürler...