Bak Bakalım Blogumda Var mı?

16 Aralık 2010 Perşembe

Golden Rose Ojelerim

Yok yok, bu blogger arkadaşlar insanı yoldan çıkarırlar hakikaten. Özellikle de oje ile ilgili yazan blogger arkadaşlar. Ve hatta özellikle de oje delisi :)) Her ne kadar sevgili oje delisi kadar olamayacak olsam da ben de sonunda içimdeki renkleri tırnaklarıma yansıtmaya başladım. O da yetmedi fotoğraflarını da bloguma eklemeye karar verdim. Kahramanlarımız; Yeşil olanı 37, beyaz olanı ise 203


Tırnaklarıma önce beyaz ojeden bir kat sürüp kurumasını bekledim. Ardından 3 katta ancak rengi ortaya çıkan yeşili geçtim. Ayrıca yeşil olanının şişe ve fırçasından hiç memnun değilim. Hem fırçası çok kalın, sürümü zor; hem de kapak kısmı oje sürerken ele tam oturmuyor. Bu arada tırnaklarımın kenarlarına taşanlara takılmayın. Ben, oje iyice kuruduktan sonra kenarları temizlemeyi tercih edenlerdenim. Siz rengi nasıl buldunuz?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Adsız yorumlar yayınlanmayacaktır, teşekkürler...