Bak Bakalım Blogumda Var mı?

5 Mayıs 2011 Perşembe

"Hadi Bit" Kutusu

Evde uzun zamandır sürünen, elimin bir türlü gitmediği kozmetik ürünlerim var. Aslında hepsi de az kalmış ama kenarda köşede unuttuğum şeyler. Ama bunların da bir şekilde bitmesi ve "Taze Bittiler" postlarımda arz-ı endam etmeleri gerek.
Ben de diğer blogger arkadaşların yaptıkları project panların bir değişik versiyonunu hazırladım kendimce.
Benim projem "Hadi Bit" Kutusu. Küçük, sempatik sepetçiğimin içine bitmesini istediğim ürünleri koydum, kozmetik masamda gözümün önüne topladım hepsini. Şimdi, makyajımda kullanmaya başladım, bakalım ne zaman bitecekler. Bu arada benim projemde "bunlar bitmeden yenisini almak yok" gibi bir şart yok tabii ki ;)
Ürünler fotoğrafta, içlerindekiler az kalmış ama bana göre çok yer tutuyorlar. O yüzden hergün kendilerine "Hadi Bit" diyorum :))  (Bu arada projemin adını hızlı söyleyince de çok hoşuma gidiyor: Hadibit, hadibit, hadibit, hadibit :))   )

1 yorum:

Adsız yorumlar yayınlanmayacaktır, teşekkürler...