Bak Bakalım Blogumda Var mı?

23 Mayıs 2011 Pazartesi

EST Siparişlerim Geldi

Ne kadar çabuk kargolandığına ben de şaştım kaldım doğrusu. Siparişimden 2 gün sonra elimdeydi cicilerim.
Paketlemedeki özene bakar mısınız? Kutunun hem üstünde, hem de altında köpükler koyulmuş, malzemeler deforme olmasın diye.

Ürünler de özenle paketlenmiş. 
Portakallısını denediğimde ilk aklıma gelen tofitanın portakallı şekerleri geldi. Bu ne güzel ve şirn kokudur böyle! 
Ve karadutlusu. İtiraf edeyim portakallıdan çok çok daha güzel. İlk sıktığımda bu ne yahu dedim ama biraz bekleyince gayet güzel kokusu tenimde kaldı. İçinde şeker de barındıran bu kokuyu ve bu seti çok daha fazla sevdim. 
Ürünlerin tamamı kargoyla birlikte 17,52 TL'ye geldi. E daha ne olsun?
Son fırsatları değerlendiriiiiin, yetişen alıyor, gerisi bakakalıyooor ;)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Adsız yorumlar yayınlanmayacaktır, teşekkürler...