Bak Bakalım Blogumda Var mı?

26 Nisan 2011 Salı

Koza İçecek Tozu

Baştan söyleyeyim; şimdi okuyacağınız postta tanıttığım ürün; sadece ve sadece beğendiğim için bu kadar uzun anlatışmış ve beğenim bu kadar fazla dile getirilmiştir. Firma ve yetkilileriyle hiç alakam yoktur. Dolayısıyla herhangi bir çıkarım da yoktur.
Herşey, bir akşam arkadaşlarla birlikte yemeğe çıktığımızda başladı. Hava soğuk, restauranta gittik, siparişlerimizi verdik ama bir taraftan da donuyoruz. (Hani şu meşhur karın ayazın olduğu günler)  Bizi gören yetkili(halimize acımış olacak ki) birer fincan sıcacık içecek getirdi. Önce rengi beni cezbetti. Cam fincanda rengi o kadar güzel, o kadar iç açıcı geliyordu ki...Ardından masaya konar konmaz misler gibi gelen kokusu... Nane ve limon kokusu, mentolle karıştırılmış, müthiş bir şekilde nefes ve iştah açıcı... Arkadaşlarla birlikte bu nedir sorusunu araştırmaya başladık. Hemen bir yudum aldım... Nane, limon ve mentol sadece kokuda değilmiş. Bu ne güzel bir tattır, bu ne keyifli bir içimliktir böyle! Bir yudum alıyorsunuz, nane ve mentol ağzınızda o kadar güzel dağılıyor, o kadar ferahlatıyor ki, deyim yerindeyse keyfiniz tavan yapıyor.
Normalde, ne naneli, ne de mentollü tatlar benim damak tadıma uygun değildir. Ama bu içecekteki nane, limon ve mentol karışımı o kadar dozunda ayarlanmış ki, içtikçe içesiniz gelir, özellikle de üşüttüğünüz zamanlarda neredeyse doğal ilaç niyetine kullanırsınız.
Müthiş bir keyif, müthiş bir tat!
Herneyse... Hemen bize bu içeceği getiren beyefendiyi çağırdık ve ne olduğunu sorduk. İçeceğin, aslında bir toz olduğunu ve markasının da "Koza" olduğunu söyledi. Ne yaptığımız tahmin etmişsinizdir, bu kadar güzel bir içeceği tek içimde bırakamazdık tabii. Biz, market market bu içeceği aradık. Yok! Yer yarıldı, içine girdi sanki. Gezmediğimiz market, bakkal vs kalmadı. Biz, tam umudumuzu kesmişken birgün sürekli gittiğimiz bir markette(Altunbilekler) bu içeceğin tanıtımının yapıldığını gördük mü? Gördük, koşa koşa standa gittim mi? Gittim. Nane limonu stokladım mı, stokladım. Benden mutlusu yoktu.
Standdaki görevli bayan, başka çeşitlerinden de tattırmak istedi. Karadutu denedim ve bayıldım. Ürünün de artık o markette sürekli satılacağını öğrendiğim için diğer çeşitlerini de daha sonra alırım düşüncesiyle, kış soğuğunu da gözönünde bulundurarak sadece nane limonludan alıp çıktım.
Ah, benim kafam! İçecek, artık o markette de artık satılmıyor. Duy beni Koza Yetkilisi: Ankara'ya bu ürünlerden gönder, zira talebi çok arzı olmayan bir ürünün peşinde koşturmaktan sıkıldım...
Kutunun hemen dibindeki küçük paket, muhteşem tat. 1 kutudan 24 küçük paket çıkıyor. 

4 yorum:

  1. duyduk, duyuralım...;)
    koza sipariş hattı: 533 600 37 01

    YanıtlaSil
  2. içerikleri oldukça kabarık, doğal değil kimyasal bolca var. Zararlı olabilecekleri düşüncesindeyim. Kışa hazırlık olsun diye zehir içmeyelim. Ictiyseniz beyin filminizi çektirin! Tehlike kokuyor

    YanıtlaSil
  3. Zararlı olsa sağlık bakanlığı!!! izin verirmiydi???!!!

    YanıtlaSil

Adsız yorumlar yayınlanmayacaktır, teşekkürler...