Bak Bakalım Blogumda Var mı?

21 Nisan 2011 Perşembe

Avon Kütikül Giderici

Bu zamana kadar 1 kez olsun manikür yaptırmadım. Hem, hijyenik olduğuna bir türlü güvenemedim, hem de maniküre başlayınca sürekli yaptırma zorunluluğunun farkında olduğumdan istemedim. Ama en azından çirkin bir görüntü olmaması için de tırnaklarımın çevresinde bulunan ölü derilerden kurtulmak için bu ürünü kullanıyorum. Kullanımı çok kolay:

Öncelikle krem şeklindeki ürünü kütiküllerinize sürüyorsunuz. 
Ürünü, yaklaşık 15 dakika kadar tırnaklarınızda bekletiyorsunuz. 
Ardından, aynı zamanda kütikülleri geriye doğru itme aparatı olarak kullanacağınız tüpün kapağıyla kütiküllerinizi geriye doğru itiyorsunuz.  
Hepsi bu kadar. 
Korkunç görüntüden eser kalmamış değil mi? 
Yalnız, bu görüntü için düzenli kullanım şart. Ben, 2 günde bir TV ya da film izlerken oturduğum yerde yapıveriyorum.
Ürünün artılarını sayacak olursak; 1-Fiyatı uygun 8-9 TL gibi birşey, 2-Pratik kullanımlı, 3- Herhangi bir alerjik reaksiyon ya da hassasiyet oluşmadı,
Eksileri ise tırnağı geriye doğru ittiğimiz aparatın aynı zamanda ürünün de kapağı olması. Bu, sağlık açısından biraz sakıncalı. Bu yüzden kapağı sürekli hijyenik tutmak lazım.

19 yorum:

  1. deneyebilirim demek ki...
    bir de tirnak etini itmek icin manukur setlerinde aparatlar oluyor; urun kapagi yerine o aparati kullanabilirsin

    sevgiler

    YanıtlaSil
  2. benim tırnaklarım sağlam olduğu için itmek için direk başparmağımın tırnağını kullanıyorum :)
    bence bu ürünün tek yaptığı eti yumuşatmak bunun içinde eli ılık suda bekletip vazelinle de aynı işlem yapılabilir

    YanıtlaSil
  3. Şimdilerde essence'nin kütikül gidericisini kullanıyorum Seçilcim, çok çok daha başarılı. Senin tekniğin de hiç fena değil :)
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  4. Annem almis bundan bi tane bana! Nasil kullanacagimi da senden ogrendim, ellerim mis gibi oldu! Tesekkurler!

    http://thegirlthatweknow.blogspot.com

    YanıtlaSil
  5. Güle güle kullan tatlım ;)

    YanıtlaSil
  6. arkadaşlar şipariş kod numarasını ya da tam ismini yazabilir misiniz uzun süredir arıyordum kaldırıldı diye duymuştum

    YanıtlaSil
  7. arkadaşlar merhaba ürünün tam adını ve numarasını yazabilirmiiniz bunda 5 sene önce kullandım bir daha da bulamadım çok güzel bir ürün

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zuhalcim, bu ürün satışta değil artık maalesef...

      Sil
    2. Ürün tekrar satışta bende güvenemedim o yüzden internette araştırıyordu hatta fiyatı da 12,95 ten 4,95 e düşmüş

      Sil
  8. Avon Nail Experts Advanced Mira Kütikül Giderici Kompleks

    YanıtlaSil
  9. aynı sebeplerden manikür yaptırmıyorum. ki bu çok güzel bir ürünmüş o kadar avon kataloğu görmüşlüğüm var hep es geçmişim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şu ara tekrar kataloglara girdi mi bilemiyorum. Ama memnun kalırsınız diye düşünüyorum :)

      Sil
  10. Hep alayım diyordum beğendiysen kataloga bir bakıyım:))

    YanıtlaSil
  11. Manikür konusunda aynı düşünceleri paylaşıyoruz :) Avon'un bir de mankür seti olan aparatlarını kullanıyorum acil durumlar için kurtarıcı resmen :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaaa ben de ona bakayım Meryemcim, bilmiyordum :)

      Sil
  12. Aaa merak ettim bak bunu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kataloglara bir bak istersen canım, hala satışta mı bilemiyorum...

      Sil
  13. Güzel bir ürüne benziyor dün aldım umarım işe yarar.

    YanıtlaSil

Adsız yorumlar yayınlanmayacaktır, teşekkürler...