Bak Bakalım Blogumda Var mı?

26 Kasım 2018 Pazartesi

FashionMia'dan Çanta Modelleri


Hemen hergün kıyafetime uygun çanta kullanmayı seviyorum. Hem renkli hem de farklı modellerde çantalar kullanmak herdaim tercihim.
Geçenlerde püsküllü bir çanta ararken Fashionmia sitesine denk geldim. Hem uygun fiyatlı hem de her zevke hitap eden çantalar bu sitede mevcut. Fiyat konusunda da zaten uygun olan sitede “cheap bags” modellerini de bir inceleyeyim dedim. Tam da aradığım gibi çantayı gördüğümde ise hemen alışveriş sepetime ekleyiverdim.


Püsküllü ve ağız kısmı büzgülü çanta, tek gözlü olmasına rağmen ebadı, renkleri ve modeliyle tam aradığım gibi bir modeldi. Mıknatıslı çıt-çıt bulunmasına rağmen büzgüsüz kullanıldığında bile, çantanın ağız kısmı gayet düzgün duruyor.
1 fermuarlı yan cebi, 2 de yan gözü bulunan çantayı gerçekten çok sevdim.
Bunun yanısıra sitede küçük boy bir de rugan çantayı beğendim. İnce bir askısı bulunan çantayı, askısız olarak da kullanabiliyorsunuz.
Her ikisi modeli de çok beğendim ve hem spor hem de şık kombinlere ayak uyduracağını düşündüğüm modellerin yanısıra sitede sizin tarzınıza uygun pek çok modeli de bulabilirsiniz.
Hepinize mutlu haftalar…

20 yorum:

  1. çantaya bayıldım güle güle kullanın.Sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Şu püsküllü çantalara bayılıyorum! Ben de bakınayım bu modellere :) Rugan cltuch'ı da çok beğendim. Tam düğün-dernek gezmek için! Güle güle kullan ikisini de, öperim!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen canım, her ikisi tam yorumunda belirttiğin gibi, sevgiler :)

      Sil
  3. Püsküllü çantanın birebir aynısı bende var. Zevklerimiz aynıymış :) Sağlıkla kullan canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok güzel bir çanta ve zevklerimiz aynıymış Yeşimcim, güzel günlerde kullanalım :)

      Sil
  4. cidden çok şık .güle güle kullan ilknurcum.

    YanıtlaSil
  5. Çanta çok kullanışlı.. Büyüklüğü de ideal. Güle güle kullanın..

    YanıtlaSil
  6. güle güle kullan gerçekten hoş modeller.....

    YanıtlaSil
  7. çantayı çok sevdim güle güle kullanın :)
    https://beyazbegonvil.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  8. Püsküllüden ben de almistim güle güle kullan canim 😍

    YanıtlaSil

Adsız yorumlar yayınlanmayacaktır, teşekkürler...