Bak Bakalım Blogumda Var mı?

7 Kasım 2018 Çarşamba

Gabrini Photo Finish Foundation Primer Base

İyi bir cilt bakımının ardından, cildin ve makyajın daha canlı, daha kalıcı görünmesini sağlamak adına makyaj bazı kullanmak şart. Makyaj öncesi bu hazırlık sayesinde gün boyu sağlıklı bir görünüme kavuşturan bu ürün pek çok markada mevcut.


Geçen hafta Gabrini'den gönderilen makyaj bazını yeterince deneyimlediğimi düşünüyorum, şimdi ise deneyimlerimi sizlerle paylaşma zamanı... 
Öncelikle, siyah ve beyaz uyumuna çok bayıldığımı söylemeliyim. Kaliteli ve işlevsel bir ambalaja sahip olması, ürünün kullanımını da kolaylaştırıyor. 30 ml.lik tüp formdaki ambalajın uç kısmı sayesinde üründen istediğiniz kadar alabiliyorsunuz. (Ürünün uç kısmını çekmediğimi, şimdi farkettim :)))   )


Baz, süt beyazı renginde ve diğer bazlara nazaran birazcık daha sıvı yapıda. Yağsız olması nedeniyle karma ve yağlı ciltleri olan kişiler de rahatlıkla kullanabilir. Yüzüme uyguladıktan birkaç dakika sonra cildimde sabitlendiğini gözlemlediğim ürün, kesinlikle ağırlık hissi vermiyor yüzde.

İçeriğini aşağıdaki fotoğrafta sizlere de göstermiş olayım. Makyaj bazlarında silikon olmazsa olmaz, hepimiz biliyoruz. Ancak, cildimdeki gözenekleri tamamen kapatmıyor bu ürün. Fakat, yanlış anlaşılmasın bu benim için sorun değil. Pürüzsüz ve canlı görünüm benim için yeterli. Bu baz da ihtiyacımı tam anlamıyla karşılıyor.
Gün içerisinde makyajımda minimum bozulma, uzun süre kalıcılık vaadinin de ispatı. Aydınlık ve canlı görünüm veren ürün, Markanın diğer ürünlerinin aksine parfüm de içermiyor. Kokusuz ve yağsız olması da bu sayede benim için ürünün diğer artıları arasında.

Bir süredir N11'de ve birçok parfümeri, kozmetik mağazasında satışa sunulan Gabrini ürünleri, yakın zamanda online satış sitesi Markafoni'de de satışa sunuldu. Bu bazı da 25,00 TL gibi gayet uygun fiyata satın alabilirsiniz.













18 yorum:

  1. Bu bazı ben de beğendim İlknur. Silikonlu olması nedeniyle günlük kullanmıyorum; ama, özellikle kendi fondötenini uygulayacağım makyajlarda çok işime yaradı. Güle güle kullanalım, sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen canım, silikonsuz baz var mı bu arada, bilgin var mı?
      Öptüm seni :)

      Sil
  2. bende biraz parlama yaptı sanki ama daha emin değilim denemeye devam ediyorum..

    YanıtlaSil
  3. Güle güle kullanın fiyatı gerçekten uygunmus sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinliklei fiyat-performans oranı gayet iyi ;)

      Sil
  4. ben de beğendim Gabrini fondöten ile uyum sağladı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, geçenlerde ben de denemiştim, süper duruyor Esracım :)

      Sil
  5. hımm!bayanlara özelmiş,güle güle kullanın..✔ gabrini.com sitesi de görüntü açısından iyiymiş,müşterisi çok olmalı..🙂

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, son dönemlerde bayağı atak yaptı. Yıllardır sevdiğim ve kullandığım markadır...

      Sil
  6. Bende oldukça beğendim. Gözenek kapatma vaadi yok ama biraz da olsa minimize etmesi hoşuma gitti. =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen, cildi canlı ve sağlıklı göstermesi yeterli :)

      Sil
  7. fotolar ne güzel olmuşş :) ismi de çok havalı yanii :)

    YanıtlaSil
  8. Yağlı ciltlerde sıkıntı olmaması güzelmiş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende yağlanma ve parlama sorunu olmadı Yeşimcim ;)

      Sil
  9. Keyifli günlerde kullan canim 😊

    YanıtlaSil
  10. Güle güle kullan canm 😊

    YanıtlaSil

Adsız yorumlar yayınlanmayacaktır, teşekkürler...