Bak Bakalım Blogumda Var mı?

5 Kasım 2018 Pazartesi

Taze Bittiler- 95

Yeni bir aya girdiysek önceki aya ait bitirdiklerimi de sizlerle paylaşma zamanı gelmiş demektir. Geçtiğimiz ay, daha çok, bakım ürünleriyle vedalaşmış olsam da 2 kozmetik ürününü de araya sıkıştırmışım, ne güzel diyerek hemen bitirdiğim ürünlere geçeyim istiyorum.
1- Himalaya Herbals Arındırıcı Neem Özlü Yüz Yıkama Jeli: Geçtiğimiz ay 2 adet cilt temizleme ürünü bitirmişim. Bunlardan biri olan Himalaya Herbals, çok severek kullanıp bitirdiğim ürünler arasında yerini aldı.

2- Sephora Suya Dayanıklı Göz Makyajı Temizleyicisi: Göz makyajı temizleyicilerinde çift fazlı olanlar tercihim. Sephora'nın bu ürünü de başarılı bulduğum göz makyajı temizleyicileri arasında.

3- Bioderma Sensibio Foaming Gel: Özellikle hassas ciltler için tasarlanmış ürünü ben de büyük bir keyifle kullandım. Köpürmesi iyi, neredeyse kokusuz ve iyi temizliyor. Şu an ikincisini bitirmek üzereyim. Marka ile ilgili detaylı bir yazı hazırlıyorum.

4- Benri- Kare Makyaj Temizleme Pamuğu: Gayet sağlam ve iyi bir pamuk çeşidiydi. Evdeki pamuk stoğum da bitmek üzere, Gratis'e uğrayabilirim.


5- Avon Naturals Kids- Göz Yakmayan Saç Açıcı Sprey: Kızım için kullandığım ve yıllardır işe yaradığını gözlemlediğim ürün. Yeni siparişimi verdim bile.

6- Revox At Kuyruğu Şampuanı: 3 yıldır eşimin favorisi. Her zaman, her yerde söylüyorum; eşim yıllardır kullandığı şampuanı, bu ürünü denedikten sonra değiştirdi ve sadece bu ürünü kullanıyor.

7- Prozinc Kinoa Özlü Şampuan: Bitirdiğim ikinci şişesi. Kesinlikle bu ürünle ilgili bir yazı hazırlamalıyım. Saçları yumuşacık yapıyor ve kesinlikle saç kremi kullanmaya gerek bırakmıyor.


8- Splat White Plus Diş Macunu: Ailece favori diş macunumuz. Birçok farklı çeşidini de kullandık

9- Bioderma Photoderm Max SPF50+ Yüz İçin Güneş Koruyucu: Yaz tatilim boyunca ve bu zamana kadar kullandım. Başarılı bir koruyucu. Bioderma ürünlerinden oluşan detaylı yazımda ayrıntılı bir şekilde bahsedeceğim.

10- Cosmed Body Elixir Anti Selülit Losyon: Daha önce küçük tüpler satılan versiyonunu kullandığım serumun etkisini, düzenli spor yaparak kuvvetlendirmek mümkün.
11- Zao Organik Ruj- No 403: Tamamiyle organik ve bu konuda hayli iddialı markanın ruju da bitirdim. Cildinizi renklendirirken aynı zamanda da bakım yapmanın mümkün olduğunu belirten markayı mutlaka denemenizi öneririm.  

12- Avon Oje-Romance: İlk başlarda neden bu rengi seçmişim diye hayıflandığım; kullandıkça rengine hayran olduğum ojemi bitirdim. Kataloglarda hala var mıdır bilmiyorum ama bu lila-vizon karışımı sedefli ojeyi bulduğunuz yerde deneyin derim.
13- Ve Numuneler:


Bu defa denediğim her numuneyi gerçekten çok beğendim. Orijinal boylarını da ihtiyacım olduğunda satın alacağımı rahatlıkla söyleyebilirim.


Benim bitirdiklerim bunlardı. Sizde durumlar nedir?













23 yorum:

  1. vichy 89 oldukça beğenmiştim bende. gelsin yeniler.

    YanıtlaSil
  2. Taze bitenlerin detaylarını okumak çok keyifli, ben pek ürün biteremiyorum galiba :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Düzenli kullanıldığında bitiyor aslında Esracım. Sen de kullanıyorsundur da istediğin oranda değildir belki de ;)

      Sil
  3. Bitenler yazısı okumak ne zevkli :) Yenilerine sağlık canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle okuması ve yazması zevkli bir konu bence de Yasemincim, teşekkürler :)

      Sil
  4. O zaman yeni ürünleriniz hayırlı olsun,güle güle kullanın efenim..✔😊

    YanıtlaSil
  5. Himalaya herbals i merak ediyorum. E sana sana iyi alisverisler demek ki canim 😉

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oralarda yok mu acaba Deryacım, çok keyifle kullanacağını düşünüyorum senin de ;)

      Sil
    2. Var var deneyecegim en kisa zamanda 😊

      Sil
    3. Umuyorum sen de beğenirsin o halde :)

      Sil
  6. Yazılarda pişti olmuşuz, ben de bugün Bitenler'i yayınladım :) Ayrıca ortak ürünümüz de var. Bioderma Sensibio yüz yıkama jelini ben de geöen ay bitirdim ve gerçekten benim de çok sevdiğim bir ürün oldu. Bioderma Pocket güneş koruyucu da yıllardır en sevdiklerim arasında. Avon ojenin rengini çok beğendim. Zao da ilgimi çok çeken bir marka ama fiyatları çok yüksek, cesaret edemiyorum açıkçası. Vichy Mineral 89 da en başarılı essence'lardan biri, kesinlikle herkese öneririm. Yenilerini güle güle kullan, sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hemen senin bloğuna da bakıyorum Başakçım :) Bioderma'nın aynısından 1 tane daha vardı, onu da bitirmek üzereyim. Avon ojeyi uzun süre aradan sonra kullandım ve o zaman beğendim esas, ne güzel rengi varmış :) Zao'nun, evet, ne yazık ki fiyatları bayağı yüksek ama kesinlikle de hakkediyor diyorum :) Vichy'nin de orijinal boyunu alacağım sanırım, sevgiler canım :)

      Sil
  7. ooooo bitiriciiii seniiii hihihi :)

    YanıtlaSil
  8. Biodermaa ah burada da var bende aldım aşırı memnunum, lrp den sonra bana onu aratmadı. Güzel güzel bitmişler yenılere yer açılsın bitsinler tabi :D sephora M.s ve splat benımde favorılerım denk geldikçe alıyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biodermayı çok başarılı buldum gerçekten, Sephorayı elimdeki bittiğinde tekrar alacağım sanırı, açılsın tabii gelsin yeniler :))

      Sil
  9. Sensibio yüz yıkama jeli bakıyorum da herkeste bitmiş, demek ki gerçekten güzel :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğeneni çok sanırım, ama çok işe yarıyor :))

      Sil
  10. Ürünler arasında benimde sevdiklerim var 😊 cosmed markasını merak ediyordum 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cosmed çok severek kullandığım markalar arasında :)

      Sil

Adsız yorumlar yayınlanmayacaktır, teşekkürler...