Bak Bakalım Blogumda Var mı?

15 Mayıs 2019 Çarşamba

Siyah Çanta ve Aksesuarlar

Birkaç hafta önce yaptığım yurtdışı alışverişimden bahsedeyim bugün sizlere. Çok çok severek aldığım, elime geçtiğinde ise bayıldığım elbise ile ilgili güzel bir kombin yazısı hazırlayacağım ama bu yazımda, aynı siparişimle gelen çantam ve çeşitli aksesuarlarla ilgili yazım, alışveriş yazılarımın ilki olsun ;)

Dresslily sitesinde, görür görmez benim olmalı dediğim süet çantam, zincir askıları ve önündeki püskül zincir detayıyla çok hoş. Tek gözlü olduğunu düşündüğüm, ancak geldiğinde 2 gözünün bulunduğunu farkettiğim çanta, dolayısıyla küçük ama işlevsel bir çanta haline dönüştü.
Bence hem günlük hem de şık kıyafetlerle de kullanılabilir.
Tek renk olarak satışa sunulan çanta, fiyat olarak da gayet uygun.
Uzun zamandır küçük ebatta çanta kullanmıyordum. Bu alışverişimde de iyi ki almışım dediğim ve çok severek kullandığım bir çanta oldu bu.


Siteden çok beğenerek aldığım bir diğer ürün de aşağıdaki fotoğrafta gördüğünüz kolye. Ay ve yıldız detaylı kement şeklindeki kolye, uzun zamandır almayı düşündüğüm takılar arasındaydı. Altın rengindeki kolye, aynı zamanda minik taşlarla süslü.

Alışverişim kalan kısmını yine aksesuarlarla tamamladım. Eldiven çok severim ben. Özellikle de deri eldivenleri. Kırmızı, siyah, beyaz ve kahverengi eldivenlerimin yanısıra bir de bordo tonlarda eldiven arayışındayken bu eldivenleri görünce kayıtsız kalamadım.
Bu eldivenlerin bilek kısmındaki minik kürk detaylar çok hoşuma gitti, pofuduk pofuduk :) Siyah ve mor rengi de bulunan eldivenleri özellikle ince parmaklıysanız tercih edin derim. Bedeni olmadığından bu eldivenler ince ve narin ellerde harika duracaktır.
Ve tabii ufaklığı unutmamak lazım. Her alışverişimde mutlaka birkaç ürün de kızıma seçmezsem içim rahat etmiyor. Kendisi, son aylarda çift yönlü ve payetli herşeye sahip olmak istiyor. Ben de O'nun bu tercihini düşünerek yıldız şeklinde bir anahtarlık seçtim.
Anahtarlığı verdiğimdeki sevincini görmeliydiniz :) Küçücük şeylerden mutlu olmak ne kadar güzel! Ve hatta çocuk olmak...












Bu arada siteden $45 ve üzeri alışverişlerinizde free shipping(ücretsiz kargo) avantajından da yararlanabilirsiniz.

Ayrıca, aşağıdaki tutarlarda alışveriş yaptığınızda DR20SL kupon kodunu kullanarak indirimli alışveriş yapabilirsiniz.
$30-$6
$50-$10
$80-$16
$100-$20
$150-$30
$200-$40
$300-$60





20 yorum:

  1. Çantaya ben de aşırı bayıldım! İçini de merak etmedim değil ama, çok şık duruyor. Anahtarlık da minnoşu nasıl mutlu etmiştir tahmin edebiliyorum; beni bile ederdi yani :)) Güle güle kullan hepsini, çok sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bi ara onu da yayına ekleyeceğim Başakçım. Dimi, bu aksesuarlar çok şeker :)
      Teşekkür ederim sana da, sevgiler...

      Sil
  2. çanta güzelmiş,siyah olması önemli diil bence, küçük ve hafif olması daha rahatlık sağlıyodur..eldivenler de hoş görünyo,ay-yıldız kolye ve anahtarlıklarda öyle..güle güle kullanın..😊

    YanıtlaSil
  3. o anahtarlığa sahip olsam ben de çok mutlu olurdum yani :-)) güle güle kullan hepsini..

    YanıtlaSil
  4. Çantanın zincir detayı çok şık,kolye desen ayrı güzel..Yakışırrrrrrr ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler Yeşimcim, çok severek kullanıyorum ben de :)

      Sil
  5. Çanta çok güzel, şık ve kullanışlı bir çanta. Güle güle kullanın.

    YanıtlaSil
  6. Çok güzel kombin olmus çantayla canim güle güle kullan. Ay o payetleri sorma benim kizda da var ayni takinti. Ayni anahtarliktan biz de aldik 😁

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler Deryacım, özellikle payetli kıyafetler alıyoruz bu ara, bayılıyor :) Tüm çocukların ilgisini fazlasıyla çekiyor demek ki :)
      Siz de güle güle kullanın :)

      Sil
  7. Hepsi çok güzelmiş güle güle kullan tatlım 🤗

    YanıtlaSil
  8. Çantan çok şık. Hatta günlük kullanımda bile gayet iyi görünüyor. Yalnız, kolyeni ayrı bir sevdim. Tabiiki çocuk olsam o anahtarlığa ben de bayılırdım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler Safiyecim, ben de çok severek kullanıyorum :) Dimi aksesuarlar da çok şeker :)

      Sil
  9. Çok güzel çanta bir kaç ay önce aldığım modele benziyor, kotla da gece elbisesiylede kullanıyorum ben, taşıması rahat oluyor küçük çantaları. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler :) Kesinlikle öyle, her ortama uygun bir çanta bence de :)
      Siz de güle güle kullanın :)

      Sil

Adsız yorumlar yayınlanmayacaktır, teşekkürler...