Bak Bakalım Blogumda Var mı?

22 Mayıs 2019 Çarşamba

Taze Bittiler- 100

Veee taze bittiler serimin dalya yazısıyla karşınızdayım :) Tam 100üncü kez, sizlerle tükettiğim ürünleri paylaşıyor, minik yorumlar ekliyorum. Tam 100 ay boyunca bir kutu içerisinde biriktirdiğim boş kutuları yayına hazırlamak için fotoğraflamak, kutuya koyduğum her bir boş ürün ambalajını sizlerle paylaşmak büyük keyifti benim için.


Gönül isterdi ki, 100üncü taze bittiler yazım, bir sürü üründen oluşsaydı. Ancak geçtiğimiz ay gerçekleşen 2 seyahatim nedeniyle ürünleri biraz bölük pörçük kullanmam dolayısıyla yoğunlukla mini boy ürünlerle dolu. Kalan orijinal boy ürünlerse daha çok temizlik ve bakım ürünleri.

Geçtiğimiz ay neler bitirmişim, hep birlikte bakalım mı?
1- Eda Taşpınar At Kuyruğu Bitkisi Şampuanı: İçerisinde bulunan at kuyruğu bitkisi sayesinde saçları kısa sürede uzatma vaadinde bulunan ürün, az miktarla saçları temizleyen, hacim veren ve bakımlı gösteren bir şampuan. Bir de bu ürünü kullandığınızda saç kremi ya da başka bir saç bakım ürününe gerek kalmadığını farkettim.


2- Saloon Duş Jeli-Beyaz Sabun Kokulu: Bir etkinlikte hediye edilen bu duş jelinin beyaz sabun kokusunun yanısıra uzun süre ciltte kalmasına bayıldım desem. Markanın yine sabun kokulu sıvı el sabununu da kayınvalidemlerde denedim, en kısa sürede edineceğim.

3- Sleepy Makyaj Temizleme Mendili: Kalın yapılı mendil, cildi germeden makyajı temizliyor. Ancak, çok daha iyisini daha önce denemiştim.


4- Dermokil Yüz Temizleme Jeli: B ve E vitaminleri içeren temizleme jelini çok çok çok beğendim. Cildi germiyor, tahriş etmiyor, gayet iyi temizliyor.
5- St. Herb Night Cream: Hücre yenilenmesini, nemlendirmeyi ve cildi sakinleştirmeyi vadeden üründen açıkçası ben pek verim alamadım. 15 ml.lik ambalajında satışa sunulan ürün, belki bu anlamda da yeterli gelmedi bana. Belki başka ciltlere etkisi daha farklı olabilir ama bende pek etkili olmadı.


6- Ve Numuneler:
Numuneler içerisinde en beğendiklerim Benton'un bakım ürünleri oldu. Minik tüpte olmalarına rağmen hem yeterli geldi, hem de etkisi iyiydi.


Son zamanlarda fazlasıyla ilgilendiğim "Minimalizm ve Sadeleşme" doğrultusunda neredeyse hiç ürün almadan eldekileri tüketme eğilimindeyim. Almamanın yanısıra evde bana fazla gelen ne varsa azaltmak bayağı alışkanlık haline geldi. Ocak ayından beri mutfaktan başlayarak oda oda sadeleşmeye çalışıyorum. Her ne kadar yazmayı çok sevsem de evde fazlalık oluşturması nedeniyle ay boyunca tükettiğim ürünleri bir yerde biriktirmek de bana rahatsızlık vermeye başladı.


Bu nedenle taze bittiler serisine devam edip etmeme konusunda da kararsızım. Belki, sadece seriyi büyük bir şevkle yazanları okumayı tercih edebilirim.


Siz ne düşünüyorsunuz bu konuda? Yazılarıma devam edeyim mi, yoksa bırakayım mı?
















26 yorum:

  1. Ben açıkçası bitenler yazılarını tüm blog yazıları arasında birinci sıraya koyarım; çünkü ürün bittikten sonra yapılan yorumları okumak bana çok daha yararlı geliyor. O anlamda senin de bırakmanı istemem açıkçası :) yenilerini güle güle kullan, çok sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Başakçım, aynen devam seriye ;)

      Sil
  2. önümüzdeki aylar benimde böyle olur diye düşünüyorum. Tatile yarım, bitmek üzere olan ve tester ürünleri götürüp elimden çıkaracağım =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O halde yeniler de gelebilir, madem eldekiler bitiyor ;)

      Sil
  3. Bence devam et canim yabanci bloglarda da görüyorum bitenler yazilari 😊

    YanıtlaSil
  4. güzel bitti ürünlermiş,darısı yeni ürünlere..🙂 100 aydır yazmak dile kolay,daha nice 100 aylara diyelim..😊

    YanıtlaSil
  5. Beyaz sabun kokulu ürünleri bende çok seviyorum. Bende artık elimdekiler bitmeden ürün almıyorum. Zira her yer ürün. Koyacak yer yok. Bir de giden paralar cabası. Bazılarının tarihi geçiyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen, ben de ürünlerin son kullanma tarihleri geçmeden tüketmek niyetindeyim, yoksa baş etmek pek mümkün olmuyor, teşekkürler :)

      Sil
  6. Sleepy ve Saloon'un aynı ürünlerini kullanmıştım..Güzel ürünler.Hele beyaz sabun kokusu miss...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir de kokunun kalıcılığı muhteşem gerçekten :)

      Sil
  7. Bitenlerde 100. yazı tebrikler..
    Sadeleşme fikri de çok güzel. İnsan daha hafiflemiş rahatlamış hissediyor.

    YanıtlaSil
  8. ay devam et bence tatlım biten ürünleri okumayı çok seviyorum:)

    YanıtlaSil
  9. bitenler yazısını okumaya bayılıyorum cidden :) insanın her şeyi sonuna kadar kullanası geliyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dimi, bir de bendeki delilik; örneğin bir ruju dibine kadar kullanmalıyım, tüpte kalan ürünü, tüpü keserek sıyırıp kullanmalıyım vsvsvs. Üründen eser kalmayacak yani :)

      Sil
  10. Çok güzel bence, siz deneyimledikten sonra bize iyisiyle, kötüsüyle anlatıyorsunuz devam edin yazmaya derim ben. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler öneriniz için, devam diyorum ben de :)

      Sil
  11. Merhaba bloğunuzu yeni keşfettim ve takibe aldım. Güzel paylaşım Teşekkürler
    Bana da uğrarsanız çok sevinirim. Sevgiler

    YanıtlaSil
  12. Yenilerini güle güle kullan:)
    Devam konusunda ise bence karar senin nasıl istersen öyle yap. :) ben okurum her halükarda...:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canım, bence yazmaya sen okumaya devam o halde ;)

      Sil
  13. at kuyruğu şampuanını merak ediyordum bende deneyeceğim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğeneceğini düşünüyorum Burcucum, her saç tipine de uygun ;)

      Sil

Adsız yorumlar yayınlanmayacaktır, teşekkürler...