Bak Bakalım Blogumda Var mı?

20 Haziran 2019 Perşembe

Taze Bittiler - 101

Taze Bittiler serime devam edip etmeme konusunda kararsız kaldığımı daha önceki yazımda sizlerle paylaşmıştım. Gelen yorumlarınız seriye devam etmem konusunda bana çok yardımcı, bunun için hepinize çok teşekkür ederim :)


O halde 101inci "Taze Bittiler"i sizlerle paylaşma zamanı...
1- Nivea Hassas Bakım Yapan Micellar Temizleme Suyu: 400 ml gramajlı bu temizleme suyu, yüz, göz ve dudak için kullanılabilen formüle sahip. Nispeten kokusuz ürün, hassas ciltler de dahil her cilt tipine uygun bir temizleyici. Genel olarak temizleme suyu anlamında düşünecek olursam, daha önce çok daha kaliteli olanlarını kullandığımı söylemeliyim. Bir de kullandıktan sonra cildimde hafif de olsa bir yapış yapış his verdiği için tekrar almayı düşünmüyorum.



2- HC Care Balancing Tonic Cleanser: Markanın, çok severek kullandığım bir ürünü daha. Temizleme aşamasından sonra ciltte kalan makyaj ve kir artıklarını gayet güzel temizlediğini gözlemlediğim ürün, yapı olarak da çok başarılı. Sanırım içerisinde alkol bulunmuyor, kullandıktan sonra da cildi germiyor.


3- Teremen Ter Azaltıcı Sprey: Özellikle yaz sezonunda terleme sorununu azaltmak isteyenler için yetkili kurumlarca test edilip onaylanmış bir sprey bu. Ter kanallarını kapatmadan, terin sağlıklı bir şekilde vücuttan atılmasına yardımcı ürün, bakteri oluşumunu da engelliyor. Ben memnun kaldım, sizin de aklınızda bulunsun ;)


4- Fa Soft&Control Roll-On: Yasemin kokusunu naifliğini teninizde hissetmek için ideal. Terleme konusunda da bana çok yardımcı roll-on, giysilerime de bulaşmadı, yenisini açtım, bununla devam diyorum.
5- Flormar Dudak Kalemi: Diğer marka kalemlere göre yapısı daha yumuşak yapıdaki ürünü çok severek kullandım. Asansörlü tasarımı olan ürün, bence çok başarılı. Markanın bu ürünü tekrar satışa sunmasını çok isterim.


6- GOSH Beyond Real Length'n Volume Mascara: Yurtdışından edindiğim rimel, kirpiklere uzunluk verme konusunda başarılı. Markayı da çok seviyordum, ülkemizde artık satılmadığına üzgünüm.


7- Biomed Hindistan Cevizli Diş Macunu: İçeriği temiz diş macunu arayışındaysanız, bu markayı inceleme altına alın derim. Pek çok çeşidi bulunan macunun, bitirdiğim macunu Hindistan cevizli olanıydı. Beyazlatma vaadi konusunda net bir şey söyleyemem çünkü zaten diş rengim tam beyaz değil. Mis gibi temizlediği ve ağızda ferahlık ve temizlik verdiği konusunda ise kesinlikle hemfikirim.

Bu ay, hem renkli kozmetik hem de bakım ürünlerinden özellikle beğendiğim ürünlerle vedalaştım. Elbette ki yerlerine yenileri kondu. Bakalım önümüzdeki ay hangi ürünlere bye bye diyeceğim...




































23 yorum:

  1. Bitenler yazısı okumayı çok seviyorum!! HC'nin ürünlerini ben de kullanmaya başladım, gerçekten çok güzel bir markaymış, daha popüler olmayı hak ediyor bence:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen, bi ara bırakmayı düşündüm ancak makyaj-kozmetik yazıyorsanız bence mutlaka bu seriyi de bloğunuzda hazırlamalısınız diyorum :)
      HC Care benim de yıllardır çok çok severek kullandığım bir markadır, aslında popüler ancak medyada reklama biraz daha ağırlık vermeliler ;)

      Sil
  2. nivea misel suyu ben sevmiştim sonrasına cildimi mutlaka yıkadığım için sorun yaşamadım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de tonik kullandım sonrasında ama o ilk histen pek hoşlanmadım :)

      Sil
  3. Ciltte yapış yapış etki bıraktıysa hakikaten hoş değil o zaman yüzü tekrar suyla yıkamak lazım:)Fa ta benim gençliğimden beri var ünlü bir marka, hepsini güle güle kullan:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tonik kullandım sonrasında ama ilk verdiği histen pek hoşlanmadım :)
      Fa roll-on'u ikili pakette almıştım, şimdi yenisini açtım, seviyorum ben de :)
      Teşekkürler...

      Sil
  4. Ben bu yazıları çok seviyorum ve yazılmamasına müsaade etmiyorum :)))) Gayet güzel ürünler bitmiş, yine renkli kozmetik var, alkışlıyorum!!! Yenilerini güle güle kullan İlknur'cum!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Anlaşıldı merkez, seriye devam ediyorum ben de :)
      Evet, renkli kozmetiğe takmış durumdayım, onlar illa bitecek diyorum, sevgiler canım :)

      Sil
  5. Hc Care 'nın temizleyicisini ben de sevmiştim canim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Her ürünü çok başarılı markanın gerçekten :)

      Sil
  6. diş macunu konusunda çk farklı düşünüyoruz, kesinlikle tekrar almam! Fakat markanın başka bir çeşidini çok çok beğenerek kullandım. Hc care tonic cleanser ı da çok beğenerek bitirmiştim, yeniden alabilirim. Sevgiler,
    kozmetikyorumlarım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tercih meselesi tabii, ihtiyacı karşılıyorsa ok :)
      HC'nin denediğim ürünlerinden de memnun kalmadığım olmadı hiç, yeni çıkardığı bişiyler var mı, bakmam lazım benim de :)
      Sevgiler İlkecim...

      Sil
  7. Nivea ve Fa benim de severek kullandığım markalar. Yeni alacaklarını merak ediyorum 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında ara ara alıyorum Deryacım, ama daha çok ihtiyaca yönelik ve hemen her ay birkaç parça oluyor. Aslında ben de bir alışveriş listesi serisi hazırlayayım diyorum ama dolu dolu bir yazı olmayacağının garantisini verebilirim şimdiden :)

      Sil
  8. Çok güzel ürünler, bir kaçını kullanmıştım çok ta memnun kaldım. Flormarın dudak kalemleri kurtarıcım zaten. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pek çok markanın dudak kalemlerini kullanıyorum ben de, farkettim yaklaşık 2 ayda bir kalem bitiriyorum, kendi adıma da çok seviniyorum. Onlarca kalemim olunca :)

      Sil
  9. teremen ve hc den bende memnun kalmıştım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dimi, genelde beğenilen ürünler arasında :)

      Sil
  10. Güzel bir yazı omuş teşekkürler

    YanıtlaSil
  11. Fa roll-on her daim elimin altında bulunanlardandır.

    YanıtlaSil

Adsız yorumlar yayınlanmayacaktır, teşekkürler...