Bak Bakalım Blogumda Var mı?

4 Temmuz 2019 Perşembe

Taze Bittiler - 102

Geldik Haziran ayında vedalaştığım ürünlere. Tam da yaza girerken ağırlıklı olarak bakım ürünlerini bitirmiş ve hemen yenilerini kullanmaya başladığım dönem.


Birlikte göz atalım mı?
1- Benri Duş Jeli: Gratislerde satılan markanın pek çok ürünü gibi duş jelleri de ailece favorilerimiz arasında. Bir ara bayağı alıp stoklamıştık. Elimizdeki diğer ürünlerle birlikte değiştirerek kullanıyoruz. Sanırım son duş jeliydi bu, Gratis'e uğramam lazım.

2- Oriflame Discover Duş Jeli: Bir etkinlikte tanıştığım ürün, koku olarak harika. Çok fazla köpürmesi beni biraz düşündürtse de distribütör bulursam alırım.
3- Herbital Saç Bakım Yağı: Birbirinden farklı bitkisel yağın karışımıyla oluşmuş ürün, bakım olarak yeterli. Ancak, kokusundan dolayı tamamen bitkisel yağ olmadığını gözlemledim. Elimde yeterince saç bakım ürünü var, onlara devam edeceğim.

4- Home Made Biberiye&Greyfurt Özlü Masaj Yağı: Kokusu çok naif, etkisi çok başarılı olan masaj yağını çok severek kullandığımı rahatlıkla söyleyebilirim. Fiyat olarak biraz yüksek ancak performansına göre o fiyatı da hakediyor bence.

5- R.O.C.S Diş Fırçası: Birkaç etkinlikte gönderilen bu fırçayı çok severek kullandım. Kıl yapısı ve ağız temizliğinde etkin rol oynaması nedeniyle başarılı buldum.























6- Diadermine Çift Fazlı Kirpik Koruyucu Makyaj Temizleyici: Denediğim diğer çift fazlı makyaj temizleyicilere göre yapısı daha kısa sürede birbirinden ayrışıyor. Temizlemesi iyi ancak çok daha iyilerini kullanmıştım.

7- Apaks Pamuk: Bu ara elimdeki hidrofil pamukları tüketme eğilimindeyim. Makyaj temizleme pedlerinin pratikliği bunlarda pek yok. Ancak bu pamuk da yumuşak ve cildi tahriş etmiyor. Yine de her eve lazım diyebilirim.

Bendeki durumlar böyleydi, sizde nedir?



14 yorum:

  1. baya bitmiş bazılarını ben de denemiştim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yani, çok böyle aman aman değil ama bitiyorlar işte :)

      Sil
  2. Masaj yağlarını merak ettim canım. Yağ bakımı başka oluyor 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir de doğal ürün olduğu için çok severek kullanmıştım ben de :)

      Sil
  3. Yine en sevdiğim yazı dizisi bitenler :) Yenilerine sağlık diyelim :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O yüzden geri tarihli yayınlıyorum ki, seri bozulmasın Yasemincim. Bayağı geciktirdim yazılarımı :)
      Sağol canım :)

      Sil
  4. Benri ürünlerini seviyorum ben de :)

    YanıtlaSil
  5. Splat macun her daim favorim benimde.(:

    YanıtlaSil
  6. duş jeli stoklayan bir ben değilim demek ki.:)

    YanıtlaSil
  7. Rocs fırçayı tekrar tekra yeniliyorum aynı Splat macunlar gibi. Diadermine makyaj temizleme suyu favorim olamaz ama fena değildi.
    Gelsin yeniler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ROCS fırça kesinlikle çok başarılı.
      Diadermine sanırım çok zorda kalırsam alacağım :)

      Sil

Adsız yorumlar yayınlanmayacaktır, teşekkürler...