Bak Bakalım Blogumda Var mı?

9 Ağustos 2019 Cuma

Taze Bittiler - 103

Ve Temmuz ayı içerisinde vedalaştıklarım. Renkli kozmetik ürünü bittiğinden biraz daha başarılı sayıyorum kendimi :) Birlikte inceleyelim mi?
1- Himalaya Herbals Arındırıcı Neem Özlü Yüz Temizleme Köpüğü: Başlığa tıkladığınızda detaylıca okuyacağınız yazımda çabuk biteceğini belirtmişim ancak hiç de öyle olmadı :) Temizlemesini beğendim, cildimi de germedi. Elimde hala çok fazla temizleme ürünü olduğundan tekrar almayı düşünmüyorum ancak Gratiste bakılası ürünlerden bence ;)

2- Bausch+Lombs Bio True Lens Solüsyonu: Aslında her ay 1 şişe bitirdiğimden her seriye yazmıyorum ancak ürün hakkındaki yorumlarımı sizlerle ara ara paylaşmak için buraya minik notlar bırakıyorum. Opti Free ve bu ürün, solüsyonlar arasında kesinlikle favorim. Son alışverişimde yanlışlıkla başka bir markanın solüsyonunu göndermişler, bu da benim fikrim üzerinde daha çok kararlı olmamı sağladı.

3- Avene Misel Su: 400 ml.lik koca şişesindeki misel suyu çok beğendim. Hem temizlemesi, hem cildimi tahriş etmemesi hem de kokusuz oluşu nedeniyle yeniden alacağım ürünlerden.
4- Yves Rocher Konsantre Duş Jeli(Mango&Kişniş): Konsantre duş jeli, doğaya saygısı nedeniyle geri dönüştürülebilir ambalajında satışa sunulmuş. Az bir miktar ürünü kullanarak verdiği temizlik ve o mis koku harika. Daha önce de 1 şişe bitirdiğim ürünü bu ayki Yves Rocher doğum günü kampanyası nedeniyle alırım ;)


5- Akat Fiery III Deodorant: Ne zaman almışım, nereden almışım hatırlamıyorum ama sağlam stok yapmışım onu anladım. Yaz sezonuyla birlikte parfümden çok deodorant kullanmaya başladım ve ayda 1 sprey bitiriyorum neredeyse. Markanın çok şık kokan parfümleri vardı, bilirsiniz. Bunlar da aynı kokuların deoları. Koku güzel de sıklıkla kullanınca olmuyor :(


6- Dermokil Olgun Ciltler İçin Kil Maskesi: Vaatlerini fotoğraftan da rahatlıkla görebileceğiniz maske, bu küçük paketlerde etkisini ne kadar yerine getirir, takdir edersiniz. Ancak, cilt bakımımda kil maskeleri daha çok tercih ettiğimden yola çıkarak, 2 kez kullandığım ürünü, verdiği sağlıklı görünüm nedeniyle sevdim ben :)
7- Rival de Loop Young Fluid Concealer- 03 Caramel: Rossmann Market'ten satın aldığım ürünü .ok beğenerek kullandım. Ambalajında çok koyu renkmiş gibi gözükse de benim gözaltlarımda çok iyi durdu. Young seri olmasına rağmen, hafif değil aksine yoğun bir kapatıcıydı. Çizgilerde birikme yapmaması ise ürünün, beni şaşırtan diğer özelliği oldu. Bulursam kesinlikle yeniden alırım.


8- Kajal Dudak Kalemi: Eski bir markadır ama rengini iyi verir, dudakları kurutmaz, çabuk bozulmaz. Kahve tonlarında aynı markanın bir sürü kalemi var elimde, azmettim hepsini bitireceğim :)




9- Agatha Essence Skin Krem: Kore kozmetik markaları arasında yer alan Agatha, bence çok kaliteli. Rahatlatıcı ettkisini hemen gösteren kremin, elimde başka numuneleri de var. Hepsiyle ilgili toplu bir yayınım olacak.

Ara ara minik alışverişler yapsam da bir taraftan da eldekileri bitirme çok istediğim ürünleri edinme amacım had safhada. Sanırım başaracağım :)






























































12 yorum:

  1. Maşallah epeyceşey bitirmişsin. Alışveriş yolu gözüktü desene ☺️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok Deryacım, hala evdekileri tüketmeye çalışıyorum. Bir toniğim bitti ihtiyaç olarak, onu alacağım :))

      Sil
  2. Yazılar geriden geliyor ama keyif alarak okuyorum :) Himalaya Yüz Temizleme Köpüğü'nü ben de severek kullanmıştım; ama, artık daha etkili içerikleri olan temizleyicileri tercih ettiğimden yeniden almadım. Agatha da Koreden Kozmetik mağazasında satılmaya başladı, çok merak ediyorum doğrusu. Araştırıp yeniden nemlendirici alacağım zaman tercih edebilirim. Çok sevgiler İLknur'cum, yenilerini güle güle kullan!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Düşün yani Başakçım, fotolarını bile çektim ama yayınlanacaklar :)))))))
      O kadar çok yazı var ki yazılacak, hepsi sırayla artık. Özellikle eski tarihli yayınlıyorum bunları ki, seri bozulmasın :)
      Agatha, numune olmasına rağmen bence etkili bir marka. Diğer numuneleri de inceleyerek bir yazı ya da instagramda bir yayın yapabilirim :)
      Sevgiler canım...

      Sil
  3. Sanırım elimde en çok temizleme ürünleri var, dolayısıyla bir süre bu anlamda alışveriş yapmayacağım :) Avene konusunda da kesinlikle sana katılıyorum, kullandığım her ürünü başarılıydı :)
    Eldekileri değerlendirmek adına açıyorum bakalım, sevgiler :)

    YanıtlaSil
  4. darısı bundan sonraki aylara o zaman :-))

    YanıtlaSil
  5. Senden toplu bir bitirmek istediklerim yazısı bekliyorum =))) Himalaya aklımda yer etsin dediklerim arasına girdi. Lens solusyonu ve Avene benimde sevdiklerimden. Kore kozmetik ürünleri alıyorum fakat Agatha' yı denememiştim. Araştırıp kuzenin Kore uçuşu olduğu ay sipariş edebilirim :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah ah, onu ben de çok istiyorum da henüz fırsat yaratamadım bir türlü :( Umuyorum en kısa sürede hazırlanabilirim :)
      Aynen İlkecim, Agatha'yı mutlaka aklında tut ;)
      Sevgiler...

      Sil
  6. himalaya temizleme köpüğü benim merak ettiğim bir üründü

    YanıtlaSil
  7. Çok teşekkür ederim, tabii hemen bakıyorum :)

    YanıtlaSil

Adsız yorumlar yayınlanmayacaktır, teşekkürler...