Bak Bakalım Blogumda Var mı?

11 Eylül 2019 Çarşamba

Taze Bittiler - 104

Veee Ağustos ayı. Ben bu aya hem iyi hem de kötü pek çok şey sığdı. Bu süreç daha sonraki dönemlerde devam etse de çok şükür herşey yoluna giriyor şimdi.


O halde Ağustos ayında bitirdiğim ürünlere bakalım.
1- Otacı Bitki Özlü Şampuan: Bu ürünü kuru saçlara sahip olması nedeniyle eşim kullandı. İçerisinde bulunan Lily özü sayesinde ürün kremsi bir yapıya bürünerek aynı zamanda saçları da yumuşatıyor. Kokusu ise gerçekten etkileyici.


2- HC Care Şampuan: Bitkisel özler içeren şampuanı ben çok severek kullandım. Ambalaj tasarımı da çok şık olan ürün, saçları besleyici iyi temizleme özelliğine sahip.

3-4- Yves Rocher Mango&Kişniş Özlü Duş Jeli: Bu konsantre duş jelini bayılarak kullanıyoruz. Temizlemesinin kalitesine ve kokusuna hastayım resmen. Şişelerin biri konsantre diğeri 250 ml.lik normal kullanım için.

5- Isana Pearl Duş Jeli: Kokusunun naifliğinin yanısıra bereketli bir ürün olması, Rossmann'a uğrattırır.




6- Revlon Photoready Airbrush Fondöten: Online bir yurtdışı sitesinden satın almıştım. Örtücülüğü, renk tonu ve dokusunu çok beğenerek kullandım. Sprey formlu ambalajını da kullanışlı buldum.

7- Amutiya Kozmetik- Pudra: Ne yazık ki hem seri hem de rengiyle ilgili yazıların silindiği bu pudrayı çok beğenmiştim. İran menşeili bir marka olduğunu hatırlıyorum ve ürünleri de gayet başarılı. Renkli kozmetik ürününü zor bitiririz, malum. Bu nedenle elimdeki pudralardan birini eksiltmenin bendeki mutluluğu büyük.

8- Beyu Beauty Queen Volume Maskara: Kirpiklerde hacim sevenler, gözlerini belirgin hale getirmekte zorlananlar koşsun alsın derim. Kirpikleri birbirine yapıştırmadan muntazam bir görünüm vermesi de cabası ;)

9- R.O.C.S. Sensation Whitening Diş Macunu: Hem temizlemesi, hem dişleri beyazlatmaya yardımcı olması, hem de uzun süreli bakım sağlaması sayesinde sevdiğim ağız bakım ürünleri arasında.
10- Ve numuneler:
Hepsi de kısa tatil molalarında kullandığımız şampuanlar Capicade markasına ait. Farklı saç sorunlarına çözümler üreten marka ürünlerinin ortak yanı ise saçları yumuşacık yapıyor oluşu.

Eh onca koşturmacaya rağmen yine fena değilmişim bu ay :) Sizde durumlar nedir?

























13 yorum:

  1. R.O.C.S diş macunu uzun zamandır denemek istediklerim arasında.. Unutuyorum hep. Ama mutlaka deneyeceğim. Hele ki diş hassasiyetim başladığından beri bunu çok istiyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İndirime girdiğinde mutlaka öneririm size de :)

      Sil
  2. Yenilere yer açıldı öyleyse:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Açıldı açıldı, bir sürü yeni cici alındı :)

      Sil
  3. öneriler iyi oldu ürünlerle ilgili fikrim oldu teşekkürler... iyi yıllar sevgiler

    YanıtlaSil
  4. Mınnak sampuanları bende cok sevmısdım guzel seyler bıtmıs gene :*** öptumm cok mutlu seneler.

    YanıtlaSil
  5. Ne çok ürün bitmiş :) Gelsin yeniler o zaman :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eh, fena değildim :))
      Gelsinler bakalım :))

      Sil
  6. Yves Rocher in mangolu duş jelini kullandım. Bayılıyorum onların duş ürünlerine ☺️

    YanıtlaSil

Adsız yorumlar yayınlanmayacaktır, teşekkürler...