Bak Bakalım Blogumda Var mı?

16 Ocak 2020 Perşembe

Kısa Jean Tulum / Dear-Lover

Eveeeet, "Nerede kalmıştık" diyerek yazıya başlamak lazım sanırım. Blog yazmayı, diğer sosyal medya hesaplarımı kullanmaktan çok çok daha fazla sevdiğimiz biliyorsunuzdur. Ancak, geçtiğimiz yaz, biraz zorlu süreçlerden geçmiş ve pek çok şeyden elimi eteğimi çekmiştim. Yıl sonuna kadar devam eden bu süreçten şükür ki pek çok mutluluk verici olay ve durumla çıktım :) Nadiren birkaç yazı girebildiğim bloğuma ise artık tamamen kanalize olmayı çok istiyorum ancak, bu defa da iş yoğunluğum buna ne kadar izin verecek bilemiyorum. Ben yine de mümkün olduğunca sizlere ses vermeye çalışayım, sizler de sesimi duyduğunuzu belli edin, yeter ;)


O halde yazdan kalma fotoğraflarla o arayı bir nevi yazımda kapatmış olayım ne dersiniz?

Planladığımız yaz tatilimizde kullanmak üzere, ihtiyaç duyduğum kısa tulumu Dear-Lover sitesinde buldum. Aradığınız herşeyi bulabileceğiniz bu yabancı online satış sitesinde etek, mayo, elbise, pantolon gibi pek çok ürün bulmanız ve hatta onları toptan satın alabilmeniz de mümkün.


Tercihim kısa tulum ise herşeyden önce inanılmaz rahat ve kumaşı da yumuşak. Normal bedenim olan 27-28 bedeni tercih ettim ama 26-27 bedenini tercih etseymişim tam da bedenime uygun olacakmış. Normalde yurtdışı alışverişi yapılırken bir beden büyük alınmasını öneririm ancak bu sitede(en azından bu seçimim için) 1 beden küçüğünü almanızı önereceğim.
Biraz serseri görünüm de sevdiğim doğrudur :) Askılar fora :))
Türk firmaları da dahil pek çok marka ve firmadan çok daha uygun fiyata satışa sunulan ürünü ihtiyacınız varsa bu siteden düşünün derim ;)


Bu arada sitenin "Big Sale" sayfanızda inanılmaz fiyatlara inanılmaz ürünler bulabilirsiniz, benden söylemesi...





































13 yorum:

  1. Toparlanmış olmana ve her şeyin olumlu sonuçlanmasına çok sevindim İlknur'cum, bundan daha iyisi nasıl olur? :) Ayrıca şort tuluma ve üstünde duruşuna da bayıldım!!! Güzel güle giy, çok sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler Başakçım, bundan iyisi can sağlığı artık :)
      Büyük beden gibi durmamış sanırım senin gözünde, sevindim :) Görüşlerin önemli benim için, sevgiler canım :)

      Sil
  2. Çok yakışmış canım, herkese yakıştıramadığım bir modeldir bu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok sevindim beğenmene Çiğdemcim, çok teşekkürler :)

      Sil
  3. Umarım iyisindir hoşgeldin canim :)

    YanıtlaSil
  4. Zabavajte se. Tako lepa si.

    YanıtlaSil
  5. The outfits are so colorful and uniquely designed. I like the one that looked like a blue robe. Your outfit is lovely too. The jeans looked really chic on you.

    YanıtlaSil
  6. Tulum çok güzel sana da cok yakışmış canım. Arayı açınca yazmak zor oluyor. Özledim yazılarını ☺️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler Deryacım, aynen yazmaya devam etmek zor olabiliyor. Fakat, bir taraftan da özlediğim için birikenleri yetiştirme çabası beni gaza getiriyor :)
      Sevgiler Deryacım :)

      Sil
  7. Have a nice weekend. I like your blue jeans.

    YanıtlaSil

Adsız yorumlar yayınlanmayacaktır, teşekkürler...