Bak Bakalım Blogumda Var mı?

24 Ocak 2020 Cuma

Newwell Bio Herbal 7in1 Maskara

Bir makyajda olmazsa olmaz kozmetik malzemelerin nedir diye sorsanız sıralamaya ilk olarak fondöteni, sonrasında maskarayı ve son olarak da göz farını alırım. Yani, tonu eşitlenmiş bir cilt ve gözleri belirgin hale getiren bir makyaj benim için yeterli ;)

Göz makyajında kullanmayı çok sevdiğim ürünler arasında yer alan maskaranın pek çok çeşidini kullandım bugüne kadar. Amacım, gözlerimi makyajda vurgulamak. Hem zaten kim kirpiklerinin daha uzun, daha hacimli ve daha dolgun olmasını istemez ki?
Newwell markasına ait bu maskara ise çok çok yeni bir deneyim benim için. Henüz geçtiğimiz cuma günü lansmanı yapılan ürün, kirpikleri besleyici özelliğinin yanısıra içerisinde çeşitli yağlar ve vitamin barındırıyor.



Avokado yağı, tatlı badem yağı, macademia yağı ve argan yağı ile kızıl yonca ekstraktı, keratin ve E vitamini içeren formülüyle kirpikleri daha dolgun, uzun ve kıvrık gösterme vaadindeki rimel, aynı zamanda şık bir tasarıma sahip.  hakkındaki detaylı yorumlarıma gelecek olursak...
Esnek bir silikon fırçası bulunan maskara, aynı kulvarda koşan diğer bazı rimeller gibi "fazla ıslak" değil. Uygulandığı andan itibaren kirpikleri tek tek belirginleştiriyor. Ancak bunu yaparken kesinlikle kirpikleri birbirine yapıştırmıyor, kirpiklerde kalıntı bırakmıyor.
Alt kirpiklerime de uyguladığım rimel, pek çoğunun aksine bende akma ya da dökülme yapmadı. Kirpikleri sertleştirmeden boyayan ürün, aynı zamanda kolay temizleniyor.

Ürüne lansman fiyatıyla sahip olmanız için Newwell Besleyici Mascaralinkine tıklamanız yeterli.

















8 yorum:

  1. Tek tek ayırma, uzatma ve kıvırma etkisini çok beğendim; ancak bende gün sonuna doğru akma yaptı ne yazık ki... gerçi benim gözlerime dayanabilen maskara sayısı da bir elin parmaklarını geçmez :) Güle güle kullan İlknur'cum, çok sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İşte aslında her ürün farklı kişilerde farklı etkiler bırakıyor. Bende de olmadı akma ya da dökülme :)
      Çok teşekkürler Başakçım, sevgiler...

      Sil
  2. etkisi güzel tek tek ayırmasını da özellikle sevdim..

    YanıtlaSil
  3. Bu maskarayı çok merak ettim. Denemeliyim mutlaka. Güle güle kullanın.

    YanıtlaSil
  4. Newwel makarası hakkında güzel şeyler duyuyorum ben de deneyeğim ☺️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sizin oralarda var mıdır acaba, kesinlikle denemeni isterim ürünlerini :)

      Sil

Adsız yorumlar yayınlanmayacaktır, teşekkürler...