Bak Bakalım Blogumda Var mı?

20 Ağustos 2017 Pazar

Raen Herbal Hindistan Cevizli Şampuan

Aslında aylar önce bitirdiğim; ama kesinlikle sizlerle de paylaşmak istediğim bir ürün olacak bugün bloğumda.

Raen'in ürünleri arasında yer alan peeling lif ve tonik hidrolat ilgili olarak düşüncelerimi sizlerle paylaşmıştım. Bugün ise yine doğal içerikli hem de el yapımı hindistan cevizli şampuanı hakkındaki deneyimlerimde sıra.

İçerisinde hindistan cevizi yağı, zeytinyağı ve E vitamini bulunan şampuan aslında kuru saçlar için üretilmiş. Ancak, yağlı saçlara sahip olmama rağmen, deniz suyunun etkisiyle kuruyan ve dolayısıyla da çabuk yıpranan saçlarım için kullanmaya başlamıştım.

Yoğun olmamakla birlikte, hindistan cevizinin o egzotik ve nefis kokusuna sahip şampuan, bildiğimiz şampuanlar kadar çok köpürmüyor. Ki, bu da içerisinde kimyasal bulunmadığını gösteriyor bildiğim kadarıyla.
 
Yıkama sonrasında, tabir-i caizse "gıcır gıcır" temizlenmiş saçlara sahip olduğumu rahatlıkla söyleyebilirim. Hatta kullandıktan sonra saçlarımın hemen kirlenmediğine de şahidim.
 
Besleyici etkisi bulunan şampuan, uygulama sonrası saçlarıma hoş bir parlaklık ve yumuşaklık kazandırdı. Herdaim kuru saçlara sahip olanlar, sanırım bu durumdan daha hoşnut kalacaklardır.
 
Ürün, 200 ml.lik sade ambalajında satışa sunulmuş. Ürünü Lila Kutu'dan temin edebilir, detaylı inceleme ve alışveriş yapmak için burayı tıklayabilirsiniz.


10 yorum:

  1. Raen ürünlerinin kalitesini seviyorum, bu şampuanın kokusunu da çok merak ettim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle Esracım, kokusu da hafif, doğal olduğundan öyle bir yoğunluğu yok. Ama çok hoş...

      Sil
  2. Ben de daha önce Raen'in bir şampuanını deneyip sevmiştim diye hatırlıyorum. Güle güle kullan İlknur'cum, öptüm!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Toniği de çok güzeldir bunun Başakçım, sevgiler...

      Sil
  3. Şampuanlarda temizlik hissi çok önemli benim için ablacığım bir de kepek yapmaması... İçeriği ise harikaymış :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kepek sorunu pek yaşamıyorum ben Meryemcim, ama bu şampuan gıcır gıcır temizliyor, aklında bulunsun :)

      Sil
  4. Hindistan cevizli olan herşeyi severim...

    YanıtlaSil

Adsız yorumlar yayınlanmayacaktır, teşekkürler...