Bak Bakalım Blogumda Var mı?

18 Ağustos 2017 Cuma

LR Colours Top Coat

Profesyonel manikür uygulaması diyebilmem için yeterli mi bilmem ama, oje sürmeden önce mutlaka tırnaklarıma baz kullanırım. Hem tırnaklarımın sararmasını önlemek, hem astar görevi görmesi, hem de manikürün güzel görünmesini sağlamak açısından. Ojenin kalıcılığını artırmak içinse mutlaka ama mutlaka top coat uygularım.
Bugüne kadar, farklı markalara ait top coat ve hatta geçici bir çözüm olarak şeffaf oje bile uygulamışlığım var. Bu konuda beni çok şaşırtan bir ürünle karşınızda olacağım bugün.

Maksimum dayanıklılık vaadinde bulunan LR top coat, minik ve sevimli cam şişesinde satışa sunulmuş. Bazı oje markalarının da yaptığı ve benim mantıklı bulduğum bilyesi sayesinde yapısı uzun süre bozulmadan kalıyor.
Alix Avien markasına ait pembe oje üzerine uyguladığım top coat, ojeye düzgün bir görünüm verdi. Yapısı kalın değil, geç kuruyan bir baz da değil. Kötü ya da ağır bir kokusu yok. Yoğun parlak bir görüntü vermiyor ama bence bu görünüm gayet iyi benim için.
Ojenin rengini değiştirmeyen top coat, 1 kat uygulamayla gayet güzel bir sonuç veriyor. Kısa zamanda kuruduğu için de manikür sonrası oje kurutucuya ihtiyaç kalmıyor.
Gelelim, manikürümü ne kadar koruduğuna...

Tam 9 gün...Evet evet, yanlış okumadınız: tam 9 gün ojemi korumayı başardı bu şirin şey. Ki, elim sudan çıkmaz benim, hatta temizlik yaparken eldiven kullanmaktan da hoşlanmam.
Ojenin dayanıklılığını korumak için arada tekrar uygulama dahi yapmadım, ama bu ürün 9 gün boyunca ojenin rengini korudu ve soyulma da gördüğünüz kadar işte.
Mutlu haftasonları...


27 yorum:

  1. O kadar uzun zaman ojenin çıkmaması....çok iyiymiş

    YanıtlaSil
  2. dokuz gun cok cıddı bır rakam :) hemen alıcam :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle, çok iyi iş görüyor. Azime hanımla irtibata geçebilirsiniz :)

      Sil
  3. 9 gün müüü :) süpermiş o zaman

    YanıtlaSil
  4. 9 gün çok iyi bir süre.. Denemek lazım

    YanıtlaSil
  5. 9 gün bir oje için rekor galiba :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sanırım öyle Yeşimcim :) Ama gerçekten abartmıyorum 9 gün oje kaldı tırnaklarımda...

      Sil
  6. 9 gün mükemmel bir süre, lr ürünlerinin kalitesini biliyorum, bu ürünü de bulundurmak lazım oje çekmecemizde :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle Esracım, katalogda görünce çok merak etmiştim, iyi ki de almışım diyorum ben :)

      Sil
  7. Yalnız dayanıklılık konusunda çıtayı epey yükseltmiş; kesinlikle aklımda olsun! Güle güle kullan İlknur'cum!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle senin de memnun kalacağına eminim Başakçım, aklında olsun...

      Sil
  8. 9 gün şahane bir kalıcılık ablacığım <3 İnstagramda görmüştüm hatta baya merak ediyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle Meryemcim, beni de çok şaşırttı bu minnak şey :)

      Sil
  9. Çok güzel 💕

    YanıtlaSil
  10. 9 gün mü? Çok şaşırtıcı doğrusu, bir gün denyebilirim bu ürünü zira denemediğim oje bazı vs kalmayacak bu gidişle. sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle bir de buna bak o halde canım. Yani öyle kalıcılığı uzun olan bir oje de kullanmadım, bazın etkisi çok iyi...
      Sevgiler...

      Sil
  11. 9 gün harika bir sonuç ,bende kesin alacağım .

    YanıtlaSil
  12. Kesinlikle dene Yasemincim, çok başarılı ;)

    YanıtlaSil

Adsız yorumlar yayınlanmayacaktır, teşekkürler...