Bak Bakalım Blogumda Var mı?

19 Ağustos 2017 Cumartesi

Caudalie Figue de Vigne Eau Fraiche - İncir Aromalı Parfüm

Yaz geldiğinde hepimiz daha hafif, daha fresh kokulara yöneliyoruz. Bu nedenle de meyve ya da çiçek kokuları radarımıza giriyor. Son günlerde kullandığım parfüm ise tam olarak böyle...
 

Bitkisel içerikteki ürünleriyle gönlümüzde taht kuran marka Caudalie'nin enerji veren parfüm serisi içerisinde yer alan Figue de Vigne; uzun ömür ve bereketliliğin sembolü incir yaprağı ile beyaz sedir ve bergamutun bileşimiyle ortaya çıkan hoş bir romantik parfüm.
 
İncir ağaçlarının gölgesinde geçen bir yaz akşamından esinlenilmiş ve böylesine yumuşak notaları olan bir parfüm, elbette ki duyuları harekete geçiren ve beğenilen bir parfüm olma sıfatını da hakediyor.
Kalıcılığı konusunda "gün boyu" ifadesini kullanmamın yanlış olacağı parfüm, diğer parfümlerdeki gibi alt nota- üst nota şeklinde de tanımlamam da zor. İlk sıktığınızda parfüm neyse, sonrasında da koku sadece teninize göre şekilleniyor; farklı tınıları hissetmek zor.
50 ml.lik sade ve şık bir ambalaja sahip olan parfüm, Caudalie'nin sembolü olan üzüm deseniyle daha da güzelleşmiş. Paraben, SLS ve renklendirici de içermeyen ürün tam bir gündüz kokusu.
 
Seride toplam 4 farklı çeşidi bulunan Caudalie parfümü Narecza'dan indirimli olarak temin edebilirsiniz. 

14 yorum:

  1. Caudalie nin 1-2 ürünü hariç çok severim bu parfüm de güzeldir 😊

    YanıtlaSil
  2. merak ettim bu güzel parfümü

    YanıtlaSil
  3. İncir kolonyasını yaz parfümü niyetiyle kullanırım. Eminim bergamotla da tazelik hissi daha baskınlaştı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle Safiyecim, incir kolonyasını ben de kullanıyorum, nasıl kalıcı değil mi :)

      Sil
  4. Kesinlikle çok güzel bir koku ;)

    YanıtlaSil
  5. Ben de bu kokuları çok merake diyorum; ama, bir çok arkadaşımdan kalıcı olmadıklarını duyduğum için almaya niyetlemmedim hiç :) Güle güle kullan İlknur'cum, öperim!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok kalıcı değil Başakçım evet, gün içerisinde tazelemek gerekiyor. Ama bence yazlık bir koku ve zaten deniz-havuz-duş sonrası sıklıkla uygulama yapılacağından bence bir problem yok, hatta çabucak bitiririz :)

      Sil
  6. Ambalajının rengi ne güzelmiş ablacığım, kokusunu merak ettim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fresh ve tam yazlık Meryemcim, bir ara denemeni öneririm :)

      Sil
  7. İlk kez duydum. Ne güzel 💕

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 3 farklı koku çeşidi var Nilgüncüm, aklında bulunsun :)

      Sil

Adsız yorumlar yayınlanmayacaktır, teşekkürler...