Bak Bakalım Blogumda Var mı?

11 Kasım 2011 Cuma

Taze Bittiler- 13

Prag gezisi ve ardından geçirdiğim ağır gribal enfeksiyonun ardından yazmam gereken çok şey birikti, elimde fotoğraflar ve yazılmayı bekleyen bir sürü konu var. Fakat artık benim, blogumda yer vermekten büyük mutluluk duyduğum ve yazmaktan vazgeçmeyi asla düşünmediğim Taze Bittiler serimin 13 üncüsünü yayınlayarak eksikliklerimizi tamamlamaya başlayalım.
1- Opti Free Lens Solüsyonu: Artık benim demirbaşım.
2-Rival de Young Aseton: Bunu Rossman'dan almıştım. Hatta burada  bahsettiğim ve çoğu kesimin beğenerek kullandığı Flormar Aseton'dan kat kat başarılı. Tırnakları yıpratmadan gayet güzel temizliyor.
3- U by Ungaro Vücut Losyonu: AVON'un aynı ismi taşıyan parfümünün duş jeli. Parfümünün kokusunu birebir taşıyor ancak maalesef ki hiç kalıcı değil. Duş sırasında hoş bir koku yayılıyor o kadar. Duş sonrası aynı markanın vücut losyonunu da kullandım ama yine de koku konusunda değişiklik olmadı.
4- AVON Solutions Body Bust Sculpt: Yine AVON'un Göğüs Şekillendirici kremi ve bitirdiğim 2. kutu. Görüşlerim burada
5- Rapsodi- 136 Oje: Önce 10-100-150 ojemin arasında kaybolmuştu, buldum ve bayıla bayıla kullandım, bir süre sonra sıkıldım, Hadi Bit Kutusu'na soktum, son sürüşümde ise "Acaba bir daha nerede bulabilirim" düşüncesine daldım. Detaylı açıklamam burada
6- Tekli Göz Farı: Tam da nerede bulurum aynı rengi derken evde çok benzeri çıktı, bitsin, AVON'da da varmış birebir aynı tonu. Detaylı açıklamam burada
7- Dadya Delux B3 Açık Parfüm: Dadya'nın kendi adına çıkardığı 2 parfümden şekerli meyveli olanı. Fazla kalıcı değildi ama özellikle yazın bol bol kullanmıştım. 1-2 fısın ardından tükettim. Tekrar alacağımı sanmıyorum.

3 yorum:

  1. çok geçmiş olsun ben yeni atlattım hastalığı şükür prag yazılarını merakla bekliyorum neler yaptın bakalım oralarda:))

    YanıtlaSil
  2. evet yaa öyle oldu bende sana cilt bakımı soruları sorayım karma bir cildim var yaa bana krem tonik önersene canım yaa bu arada maill de atablirsin smmgulsen@gmail.com

    YanıtlaSil
  3. Daphnecim sana da geçmiş olsun, bana da geçmiş oldu. Prag yazılarımı hazırlıyorum ancak o kadar çok fotoğraf var ki ve toplu değil, başka makinalar kullandık. O yüzden şimdi onları toparlama sürecindeyim, biter bitmez yayınlamaya başlıyorum. Anlatıcam, geliyor yazılarım yakında ;)

    Gülsencim bunun için yaşını ve kremle toniğe ne kadar ödeyebileceğini bilmem gerek ama genel anlamda söyleyecek olursam; tonik için AVON'un Clearskin serisinden Siyah noktaları temizleyen tonik, Lorealin arındırıcı losyonunu gözüm kapalı tavsiye ederim. Bunun dışında krem içinse ben Loreal'in Total Effects serisinden çok memnun kalmıştım. Bir de biraz pahalı ama Lancome Hydra Zen kesin tavsiyem olur ;) Sevgiler...

    YanıtlaSil

Adsız yorumlar yayınlanmayacaktır, teşekkürler...