Bak Bakalım Blogumda Var mı?

24 Kasım 2011 Perşembe

Bir Mim Daha...

(Zaman planlaması yapılmış posttur.)
Yine Daphnecim, beni biraz daha yakından tanımak isteyenlere ışık tutacak ipucu dolu ABC mimini cevaplandırmamı istemiş. Kırar mıyım, hemen başlıyoruz:

A – Aynaya ne sıklıkla bakarsın?
Ayna gördüğüm her yerde ve ihtiyaç duyduğum her an...
B – Boy?
1.55

C – Cam objeleri sakarlıktan sürekli kırar mısın?
Çok çok çok nadir
Ç – Çocuğun var mı?
Henüz yok ama çok istiyorum.

D – Hiç diş çektirdin mi?
Tabii ki, bu soru biraz tuhaf olmuş

E – En sevdiğin renk?
:))  Mavi tabii ki

F - Favori makyaj ürünün?
Fondötensiz ve rimelsiz asla dışarı çıkmam.
G – Gümüş mü altın mı?
Kesinlikle beyaz altın
H – Hiç hastanede yattın mı?
1 kez
I – Ihlamur sever misin?
Hımm.. Nötrüm bu konuda
İ – İşin?
Kamu görevlisiyim
J – En sevdiğin oje markası?
Flormar

K – Kediler/köpekler hakkında ne düşünüyorsun?
Kardeşimin köpeği var, arada onunla oyalanıyorum. Ama evimde her ikisini de beslemeyi hiç düşünmüyorum doğrusu.
L – Lakapların neler?
Yok ki :)
M – Çaldığın müzik aletleri?
:) Daphnecim gibi ben de ortaokulda çaldığım flütle kaldım. Ben daha çok resim; özellikle de karakalem çizim meraklısıydım, bir de evde bağıra çağıra şarkı söylerdim, hatta radyoda falan Şebo çıktığında aşık atardım kendisiyle.

N – Nerede oturuyorsun?
Ankara
O – Güne başlarken olmazsa olmazınız?
Sabah işe yetişmek için evde yaptığım maraton koşusu :)
Ö – En sevdiğin özlü söz/deyiş?
Özlü söz ya da deyiş değil de Can Yücel'in vardır bilir misiniz,
En uzak mesafe; ne Afrika'dır,
Ne Çin,
Ne Hindistan,
Ne seyyareler
Ne de yıldızlar geceleri ışıldayan...
En uzak mesafe;
İki kafa arasındaki mesafedir
Birbirini anlamayan...

P – Pasta sever misin?
Kestaneli olsun lütfen :)

R – Nefret ettiğiniz ritüel?
Akşam yatmadan önce yaptığım makyajı temizlemek çok zoruma gidiyor ama buna rağmen ilginçtir ki, aksatmıyorum.

S – Sol elle mi yazarsın sağ elle mi?
Sağ elle yazarım.

Ş – Şanslı mısındır?
Bazen
T – Günde kaç kere saçını tararsın?
Saçlarımı taramıyorum :) Duştan sonra kullandığım saç kremi saçlarımı açıyor, daha sonra da kullandığım bakım kremleri eşliğinde saçlarımı ellerimle şekillendiriyorum, bitti gitti ;)
U – Sence uyum nedir?
Hımm...Beynimin algıladığında, gözümün de gördüğünde beni rahatsız etmeyen herşey benim için uyumludur.
Ü – Kendine rol model aldığın bir ünlü var mı, kim?
Yok.

V – Oturduğun şehrin valisi olsaydın neler değiştirirdin?
:) Önce kafa yapısını değiştirmeye çalışırdım.
Y – Yaş?
34 (Ama atalarımız ne güzel söylemiş; "Bodur tavuk her zaman piliç görünür" diye ;)  )
Z – Zalim insanlarla karşılaştığında ne yaparsın, onların nasıl hakkından gelirsin?
Olaya, duruma, ortama göre değişir ama eninde sonunda bişiy yaparım, nerden geldiğini anlamaz bile.
Ben de bu mimi, yapmak isteyen herkese gönderiyorum.

3 yorum:

  1. teşekkürler mim'i yaptığın için v şıkkına verdiğin cevap çok doğru demek resim meraklısıydın özlü sözünüde beğendim:D

    YanıtlaSil
  2. :)
    Sağol canım, mimlenmek hoşuma gitti ;)

    YanıtlaSil

Adsız yorumlar yayınlanmayacaktır, teşekkürler...