Bak Bakalım Blogumda Var mı?

24 Kasım 2011 Perşembe

İlk Mim Üzerine Çantamı Göstereyim :)

Sevgili Daphnecim  ben tatile çıkmadan önce mimlemişti. Ben de bir taraftan tatil anılarımı sizlere hazırlıyorken bir taraftan da mimleri es geçmeyeyim dedim. Daphnecim, çantamı karıştırmak istemiş, göstereyim o halde :)
Bu aralar en sık ve çook severek kullandığım çantam. Kızılay'da bir çantacıdan satın almıştım, 2 gözlü, bir sürü fermuarlı küçük gözleri bulunan fonksiyonel çantam,
Unutmamak için notlar aldığım, her türlü adres, telefon kayıt ettiğim, günlük yapmam gerekenleri listelediğim, olmazsa olmazım defterim,
Parfümüm, bu aralar bitmek üzere olan Dadya'nın Lancome Miracle açık parfümü,
Yine çok gözlü ve fonksiyonel cüzdanım,
Kağıt mendilim,
Fransa'dan aldığım ve ilk defa bugün kullanmaya başladığım küçük makyaj çantam,
Ve son olarak da sürekli kullandığım güneş gözlüğüm.
Bunların yanısıra çantamın içerisinde mutlaka ve tabii ki cep telefonum, anahtarlarım, sakız, bazen bir kitap ya da ne bileyim o gün kullanacağım herhangi birşey de bulunabiliyor. Çantayı bavul gibi kullanmayı sevmediğim için, içine çok şey doldurmam.

Aynı düşüncem makyaj çantam için de geçerli. Sabah evde kremlerimi sürdüklten sonra fondöten ve pudramı uygularım, ardından koca koca far paletlerinden kıyafetime uygun göz makyajımı yaparım. Bunun dışında da gün içerisinde de kullanmaya devam edeceğim allığım, rujum, kaş kalemim, el kremim ve rimelim mutlaka bulunur. Tabii, sürekli yukarıda gördüğünüz ürünler değil. O gün ne giyiyorsam ona uygun malzemelerle değiştiririm çantamdakileri.
Gördüğünüz gibi, çok fazla şey barındırmayan derli-toplu bir çantaya sahibim :)
Ben bu mimi kime göndereyim? Sevgili Özgecim , İlknurcum  ve Xzceliscim'e gönderiyorum...

3 yorum:

  1. en yakın zamanda bende çekeceğim çantamdakileri ;)

    YanıtlaSil
  2. çok derli toplu bir çantaymış gerçekten makyaj çantanın desenide çok güzel:)

    YanıtlaSil
  3. Merakla bekliyorum İlknurcum,

    :) Sağol Daphnecim, karışık çantada kayboluyorum ve geriliyorum. Makyaj çantamı da Fransa'dan aldım, beğenmene sevindim :)

    YanıtlaSil

Adsız yorumlar yayınlanmayacaktır, teşekkürler...