Bak Bakalım Blogumda Var mı?

22 Kasım 2011 Salı

Döndüm...

Bayağı maceralı bir yolculuğun ardından en sonunda döndüm canlarım. En kısa sürede dolu dolu postlarımla buralarda olucam.

Öptüm, çok özlemişim ben sizleri yahu!

:)

4 yorum:

  1. ayyyy hoşgeldin canım ya :))gözlerimiz yollarda kaldı özledik seni:D

    YanıtlaSil
  2. Merhaba Daphnecim,
    Ooof of hiç sorma müthiş maceralı bir dönüş yolculuğu oldu, anlatıcam. Bu arada ben de çooook özlemişim hepinizi, geliyorum dolu dolu ;)
    Ben de bu arada senin okuyordum, 3 konuda mimlemişsin beni, dönücem hepsine teker teker, öptüm çok ;)

    YanıtlaSil
  3. canım merak ediyorum zaten gidemiyoruz bari senin yazılarda görelim şuraları:)mimledim tabiki senide önce dinlen sen sonra bekliyoruzzz

    YanıtlaSil
  4. Bu kez, en kısa sürede hazırlayıp yayınlıycam postları, daha Prag duruyor.
    Ama çoook yorgunum, biraz müsaade...

    YanıtlaSil

Adsız yorumlar yayınlanmayacaktır, teşekkürler...

Yazılarım E-mailinize Gelsin ;)