Bak Bakalım Blogumda Var mı?

9 Mayıs 2012 Çarşamba

Max Factor False Lash Effect Fushion Volume Length Maskara

Artık son demlerini yaşayan ve bana sadece 2 ay dayanabilen rimelim hakkında yorumlarımı paylaşmak istiyorum bugün sizlerle.
Max Factor'un kirpiklere hacim ve uzunluk vaadinde bulunan bu rimeli için (daha önceki farklı marka deneyimlerine dayanarak) bende vaadini yerine getirmediğini rahatlıkla söyleyebilirim.
Fotoğrafta da gördüğünüz gibi olanı biraz renklendirdi ve belirginleştirdi o kadar. Bir de kirpiklerimde toplanmadı. Tombalak fırçası ve 13 ml'lik gramajına rağmen yukarıda belirttiğim nedenden ötürü kendisiyle yıldızım pek barışmadı. Böyle kirpiklere sahip olmak için o kadar para vermeye gerek yok bana göre. Bu nedenle ben de yeni rimellerle yeni aşklara yelken açtım gitti...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Adsız yorumlar yayınlanmayacaktır, teşekkürler...