Bak Bakalım Blogumda Var mı?

21 Mayıs 2012 Pazartesi

Havuçlu Ispanak Yatağında Misket Köfte

Ne kadar afilli bir yemek ismi değil mi? Bu ara mutfağa çok düştüm. Elimdeki yemek kitaplarım, takip ettiğim yemek blogları ve uydurabilme yeteneğim sayesinde ben de yeni tatlar yaratabiliyorum artık. Hafta sonu eşimle yaptığımız market alışverişimiz sırasında "Lezita" markasının Misket Köftesini satın aldık. Hazır pişmiş köfteyi nasıl renklendirebilirim diye düşünürken adı da dahil olmak üzere tamamen kendi uydurmasyonum olan farklı bir sunumda köfte hazırladım. Yapımı çok kolay, malzeme sayısı az, yemeğin tadı ise gayet başarılı. Tarif ve fotoğraflar aşağıda.

Malzeme:
250 gr ıspanak
1 adet havuç
1 adet soğan
1 paket misket köfte
1 kase rendelenmiş kaşar peyniri
Ayçiçek yağı
Tuz, karabiber, kırmızı biber
 
1 adet rendelenmiş havucumuzu kızgın yağda kavuruyoruz. Söğüş şeklinde doğranmış soğanları da ekleyip kavurmaya devam ediyoruz. Ardından iyice yıkanmış ve küçük küçük doğranmış ıspanaklarımızı tavaya ekleyip 1-2 dakika daha ocakta pişiriyoruz. Tuz ve karabiberimizi ekleyip karıştırıyoruz.
Sebzeli harcımızı cam kaba alıp üzerine misket köftelerimizi yayıyoruz. Üzerine de rendelenmiş kaşar peynirimizi serpiştirip 180 derecede önceden ısıtılmış fırınımızda 10 dakika daha pişiriyoruz. Üzerine de ayrı bir tavada kızdırılmış yağ içerisine 1 çay kaşığı kadar kırmızı biberimizi ekleyip yemeğimizin üzerinde gezdiriyoruz. Afiyet olsun.


 Dipnot: Bu arada, ben bu tarifimle Lezita'nın Facebook sayfasındaki yarışmasına da katıldım. Facebook sayfasından beni desteklerseniz çok mutlu olurum. Havuçlu Ispanak Yatağında Misket Köfte tarifimi oylamk isterseniz linkimiz burada 
Şimdiden teşekkürler kızlar ;)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Adsız yorumlar yayınlanmayacaktır, teşekkürler...