Bak Bakalım Blogumda Var mı?

31 Mayıs 2012 Perşembe

Golden Rose Graffiti Nail Art Neon Renkler

Golden Rose'nin Graffiti serisinin neon renklerle buluştuğunu ve 2012 yazına özel renklerin satışa sunulduğu bilgisini, buradaki postumda sizlere müjdelemiştim.
Sevgili Burçin'in tam da adıma yakışır renk seçimiyle göndermiş olduğu ojeyi bir sürü farklı renkle dün akşam hemen denedim.
 19 numaralı "Gece Mavisi" Renk tonu gerçekten çok başarılı.
 Öncelikle, oje kutumdan hani renkleri seçeceğim kararını verip ojeleri sıraya dizdim ve her tırnağıma bir renk kullandım. Seçtiğim renkler; Golden Rose'nin Paris serisinden sırasıyla 46, 67, 71 ve yine aynı markanın başka bir serisinden 203 ve numarası silinmiş olan kırmızı renkli ojesi.
Ojeler kuruduktan sonra Golden Rose'nin Neon rengini koyu bir kat sürdüm ve kurumasını bekledim. Zaten, bu oje müthiş çabuk kuruyor. Sürümü çok kolay, fırçası ve ambalajı gayet başarılı. Ojenizin daha parlak görünmesini istiyorsanız, üzerine top coat sürebilirsiniz. Yukarıdaki fotoğrafta ben kullanmadım. Ürün gramajı 12 ml. ve 2015 yılı son kullanma tarihli. Benim en çok beğendiğim siyah ve gümüş rengi üzeri oldu. Beyaz olanını da yazın bol bol kullanabilirsiniz.

Fiyatı: 5,50 TL

Golden Rose'nin tüm ürünlerini bir arada görmek ve daha fazla bilgi almak için www.goldenrose.com.tr  adresini ziyaret edebilirsiniz. Golden Rose ve sevgili Burçin'e teşekkürlerimle...

*Ürün, firma tarafından denemem için gönderilmiştir. Görüşlerim kişisel ve objektiftir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Adsız yorumlar yayınlanmayacaktır, teşekkürler...