Bak Bakalım Blogumda Var mı?

26 Mart 2020 Perşembe

New Well Ürün İncelemesi

Geçtiğimiz haftalarda New Well Kozmetik'ten gelen dolu dolu paket beni inanılmaz mutlu etti. Aslında uzun yıllardır piyasada çeşitli ürün skalasıyla yer edinen marka ile ben henüz tanışma fırsatı bulabildim.
Ürünleriyle ilk kez tanıştığım markadan gelen paket, dolu dolu olması nedeniyle beni ayrıca mutlu etti.

"Porselen Makyaj" serisinde yer alan far paleti, kapatıcı ve eşitleyici etkili palet, temizleme sütü, ışıltılı vücut spreyi ve dudak parlatıcısından oluşan ürün paketini elbette ki bir süredir deneyimleyebildiysem, şimdi ürünler hakkında detaylara geçebilirim.
1- New Well Makyaj Temizleme Sütü: Vücut losyonu kıvamında yapıya sahip temizleme sütü, hem göz hem de yüz makyajı temizliğinde güvenebileceğiniz bir ürün. Cildi makyaj ve kirden gayet güzel arındırdığını gözlemlediğim temizleme sütü, gül kokulu. Her cilt tipine uygun temizleme sütü, şu aralar yarı fiyatına indirimde...
2- New Well Işıltılı Vücut Spreyi: İçerisinde minik ama rahatsız etmeyen simler barındıran vücut spreyi, güneşli günlerde elimizden düşürmeyeceğimiz ürünler arasında olacak gibi görünüyor. Çok beğendiğim bir kokusu var ve bu koku yaklaşık 4 saat kadar ciltte kalıyor. Uygulama sonrası hemen kuruyan ve sabitlenen ürün, fiyat olarak da yine %50 indirimli olarak satışta.
3- New Well Şeffaf Dudak Parlatıcısı: Özellikle ince dudaklara sahipseniz, parlatıcı kullanarak dudaklarınızı daha dolgun gösterebilirsiniz. Dudaklarınıza öncelikle dudak kalemi ve/veya ruj uyguladıktan sonra süreceğiniz parlatıcı tam da bu şekilde işinizi görecektir. Markanın şeffaf yapıdaki ürünü yapış yapış bir his bırakmadan dudaklarınızı daha bakımlı göstermenize yardımcı oluyor. İçerisinde sim vs. bulunmadığından kullanım kolaylığı da sağlıyor.
4- New Well Correct&Conceal Kamuflaj Palet: Cilt kusurlarını geçici de olsa kaldırmak üzere kullandığımız kapatıcı paletlerden biri de markaya ait. Ciltteki kızarıklıkları kapatmak için yeşil ve gözaltı morluklarını kapatmak için de kullanılan pembe correctorun yanısıra 1 adet de genel cilt kusurlarını kapatmak için, hemen tüm cilt tipine uygun sayılabilecek tonda bir concealerdan oluşan palet, yine her zamanki siyah ve şık karton ambalajda satışa sunulmuş.


Kremsi yapıdaki bu ürünleri, özellikle ince yapılı fondöten/bb cream vs. kullanmak isteyenler için ideal buluyorum ben. Böylelikle hem cilt kusurları gizlenmiş, hem de ciltte kalıp gibi durmayan bir makyaj uygulanmış olacağını düşünüyorum. Her cilt tipine uygun bu ürünler, kusurları gizlemede gayet başarılı.
5- New Well 5'li Far Paleti: Far paleti çılgınlığımı bilmeyen yoktur sanırım. Bu paleti gördüğümde gözlerimden kalplar çıktığını hatırlıyorum. Ayrıca, yapısını incelediğimde çok çok beğendiğim performansı nedeniyle son zamanlarda favori paletim ilan ettiğim ürün, 3 mat, 2 de simli fardan oluşuyor. 3 farklı renk seçeneği bulunan paletin bendeki rengi kahve tonlarında. Hemen rengini vermesi, yumuşacık bir yapıya sahip olması ve tonların doğallığı paletin beğendiğim diğer özelliklerinden...


Siz, markanın ürünlerini deneme fırsatı buldunuz mu? Favori ürününüz hangisi?





















18 yorum:

  1. temizleme sütünden çok memnun kaldım,bu markanın far paletleri de çok çok güzel.....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynı fikirdeyim canım, teşekkürler yorumun için :)

      Sil
  2. Paletin yapısını çok beğendim. Pigmentasyonu çok iyi..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle ben de çok severek kullanıyorum :)

      Sil
  3. New well kaliteli bir marka ürünleri güzel

    YanıtlaSil
  4. Gloss un kokusu muhteşem canım, farların pigmentasyonuda harika :)

    YanıtlaSil
  5. makyaj temizleme sütünü çok sevdim ben fırsatım olursa alacağım yeniden..

    YanıtlaSil
  6. Far renklerini sevdim. Gümlük kullanım için ideal.

    YanıtlaSil
  7. far paletinin renk tonları oldukça uyumlu ve güzel. temizleme sütünü sevdim ben ama kardeşime kaptırdım:)) güle güle kullan tatlım:)
    sevgiler
    makyajlıkareler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haha, mtlaka birileri elimizden alıyor değil mi :)

      Sil
  8. Ne güzel ürünler iyi günlerde kullan canım💞

    YanıtlaSil
  9. New weel ürünleri bildigim ürünler tavsiye ederim bende

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne kadar güzel, güle güle kullanın siz de :)

      Sil

Adsız yorumlar yayınlanmayacaktır, teşekkürler...