Bak Bakalım Blogumda Var mı?

20 Mart 2020 Cuma

"MutluKadinGucluKadin" Etkinliği

Önceki haftasonu sosyalanneyim blogunun sahibesi sevgili Fatma'nın davetiyle 8 Mart Dünya Kadınlar Günü'nü kutladık.


"Mutlu Kadın, Güçlü Kadın" sloganıyla Dream Hill Otel'de gerçekleşen etkinlik, Ankara ve İstanbullu bloggerları biraraya getirdi. Bu etkinlik, benim İstanbul'da katılacağım ilk blogger etkinliği olduğundan benim için yeri ayrı :)




Keyifli bir tren yolculuğunun ardından otele vardığımda, uzun zamandır takipleştiğim, ancak yüzyüze hiç görüşme imkanımızın olmadığı blogger arkadaşlarımla ve bir süredir göremediğim arkadaşlarımla buluşmak ve tanışmak/görüşmek çok hoş oldu.
Sevgili Fatma'nın yaptığı açılış konuşması ile başlayan etkinlikte birçok firma yetkilileri de bizlere marka ve ürünleri hakkında detaylı bilgiler verdi.

Zenix Beauty yetkililerinden Hatice hanımdan, marka ve ürünleri hakkında detaylar aldık. Saç bakımı, saç şekillendiriciler, cilt bakımı ve çeşitli makyaj ürünlerinin yer aldığı markanın ürünlerini ben de ilk kez deneyeceğim.
Torta House yetkilisi Doğan Bey, etkinlik sırasında ve sonrasında bizleri anne eli değmiş gibi hazırlanan trileçeleriyle tanıştırdı. Çok hafif ve lezzetli tatlı, meğer sevgili Şevval Sam'la da bizden önce buluşmuş :)
Ev yapımı lezzetten ödün vermeden hazırlanan turşular ise Fulya Abla Turşu Evi'nden... İçerisinde bulunan tüm malzemelerin Bursa'nın Gödelek Köyü'nden temin edilen ve katkı maddesi olmaksızın hazırlanan turşular, sofralarınızın başköşesinde güvenle yerini alabilir...

                                           

Yine, yeni tanıştığım markalardan biri olan Doktor Köpük, son dönemlerde iyice önemi artan hijyen sağlama anlamında başarılı bir temizleyici. Marka yetkilisi Birol bey, ürünün genel amaçlı bir temizleyici olduğunu, çevreye zarar vermeyen içeriğiyle güçlü bir temizlik sağladığı yönünde bilgi verdi.
Blogger dostu firmalar arasında yer alan Nays Collection yetkilisi İdris bey de bizlerleydi. Yıllardır çok severek kullandığımız ürünleriyle bizleri yeniden buluşturan markanın ürün skalası gün geçtikçe artıyor.
Sevgili İrem hanımın detaylı bilgilendirmesini yaptığı marka ise Miss Life. Yıllar boyunca yurtdışında satışının gerçekleştirildiği marka, birbirinden güzel kokan oda kokularını bizlerle buluşturdu.


*Fotoğraflar için sevgili Yeşim'e teşekkürler...


Ve o güne dair diğer detaylar...
.....
....
.....


Etkinlik davetlileri: Beğendim Paylaştım, Yeşimle Her Telden, Nihan Keçeci, Endemik Anne, Yağmurvil, Şafağın Dünyası, Biricitin Yeri, Simsi Makyaj


Sıra bu etkinlikte sponsorumuz olan ve bizi bu önemli günde destekleyen markalarda, ancak sponsor markalar sayı olarak çok fazla. Bu nedenle, hem bu güzel etkinliği hem de markaları alfabetik sırayla tanıtacağım yazımın ikinci bölümü de olacak.


Bu güzel etkinlik için sevgili Fatma'ya teşekkür ediyorum :)


Sizler de etkinliğimize dair diğer detayları hem bloglarımızdan hem de #sosyalannemetkinlik #sosyalanneyimcometkinlik ve #mutlukadinguclukadin hashtaglerinden takip edebilirsiniz.
 

8 yorum:

  1. Canım yaaaa tanıştığımıza gerçekten çok mutlu oldum. Ankara-İstanbul arası umarım tekrar görüşme şansımız olur..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen canım, ben de çok mutlu oldum yüzyüze görüştüğümüze :)
      İnşallah en kısa sürede tekrar görüşmek üzere...

      Sil
  2. Ne iyi ettin geldin canım,çok özlemiştim.
    Hep birlikte çok keyifli bir gün oldu.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım benim çok teşekkürler, ben de seni özlemişim :) Harika bir gündü...

      Sil
  3. ne güzel bir etkinlik olmuş,
    son yazımda seni mimledim canım,cevaplarsan sevinirim:)))
    sevgiler...

    YanıtlaSil
  4. Ne güzel bir etkinlik olmuş 😊

    YanıtlaSil

Adsız yorumlar yayınlanmayacaktır, teşekkürler...