Bak Bakalım Blogumda Var mı?

11 Kasım 2010 Perşembe

Strawberry Cicilerim

Blog camiasına hayırlı olsun. Önce beni de aranıza kattınız, şimdi ise internetten alışveriş yapan bir hatun oldum.
2 gün önce strawberry'den aşağıdaki cicileri sipariş ettim.

Üstteki güzelim Cameleon marka makyaj seti 23,00 TL

Ve bu Bourjois marka set de 20,00 TL

Yılbaşına özel hediye fırsatları içerisinde yer alan bu güzellikler her açıdan süper değil miii?
Valla meraktan ölüyorum, ürünlerim gelse, paketi açsam, cicilerime kavuşsam, durup durup koklasam, sürsem sürüştürsem... Coştum yine dalgalanıyoruuuum beeenn ....

:))

2 yorum:

  1. ben bu paleti strawberryde bulamadım cok begendım tam adresı solermısın bende alayım:)

    YanıtlaSil
  2. Yalnız, ben bu seti geçen yıl almıştım, hala Strawberry'de var mı bilemiyorum, Cameleon makyaj seti diye geçiyorsu. Sitenin "makyaj setleri" bölümünü iyice incelemiş miydin?

    YanıtlaSil

Adsız yorumlar yayınlanmayacaktır, teşekkürler...