Bak Bakalım Blogumda Var mı?

22 Kasım 2010 Pazartesi

Ben Geldiiimmm

Herkese merhaba,
10 günlük upuzuuun bir tatilin ardından işte yine buradayım. Bildiğiniz gibi bayram tatilimi Yunanistan'da geçirdim. Detaylı bilgiyi ayrıca fotoğraflar eşliğinde vereceğim.
Umarım bayramınız gönlünüzce ve keyif dolu geçmiştir.
Hani, bayram öncesi strawberry'den alışveriş yapmıştım ya, cicilerim bugün elime geçti. Nasıl mutlu oldum anlatamam, makyaj setimi görenler hemen siteye girip sipariş verdiler.
Şu güzelliklere bakar mısınız? Ben bu kadar kısa sürede elime geçeceğini düşünmemiştim açıkçası. Görünce sevinçten deliye döndüm. Renkler hakikaten muhteşem. Denemek için sabırsızlanıyorum. Sol altta da 2 ürün siparişim üzerine seçtiğim hediyelerim. Biotherm göz altı kapatıcısı ve allık.
Tüm öğle tatilim boyunca, arkadaşlarımla birlikte ürünleri inceledik, renklerine hayran olduk, ayıldık, bayıldık.
Benim, bunları en kısa sürede denemem lazım.

Dipnot: Eşim, kozmetik alışverişi yaptığımda ve sonrasında gelen ürünleri incelediğimde küçük bir kız çocuğuna dönüştüğümü söylüyor ve yüzünde kocaman bir gülümsemeyle "Yine mi oyuncak aldın" ya da "Oyuncaklarınla mı oynuyorsun" diyor.

Evet, evet, oyuncaklarım geldi ve ben bundan sonra yeni oyuncaklarımla oynayacağım :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Adsız yorumlar yayınlanmayacaktır, teşekkürler...