Bak Bakalım Blogumda Var mı?

8 Kasım 2010 Pazartesi

Allık Yenilemece

Hemen bütün bloglarda far ya da allık yenilemesi hakkında bilgi, tarif vs var. Ben de bunların büyük bir çoğunluğunu okuduğumdan kaynak ya da link vermeden kendi allık yenilememden bahsedicem.

İlk olarak Elite marka(şu an numarasını hatırlayamıyorum, ama galiba 167 idi) top allığımı yeniledim. Önce, tüm topları kaşıkla ezdim, ardından kendi kabına güzelce yaydım, son olarak da üzerine saf alkol ekledim ve güzelce karıştırdım. Şu an büyük ihtimalle içindeki alkol uçmuş ve tamamen kurumuştur.


Bu rengi çok sevdiğim için, içine başka renk ekleme ihtiyacı hissetmedim. Ama elimde, rengini beğenmediğim, kalıcılığını az bulduğum ve bir kenarda biriktirdiğim kutularının dibinde kalmış pudra ve allıklarım üzerinde yapacağım böyle bir çalışma sonrası yeni hallerini burada yayınlarım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Adsız yorumlar yayınlanmayacaktır, teşekkürler...