Bak Bakalım Blogumda Var mı?

23 Mayıs 2021 Pazar

Haydigiy.com ile Toptan Fiyatına Perakende Alışveriş

Evden dışarı çıkmayı ne kadar özledik değil mi hepimiz? Hele bir de havalar yavaş yavaş ısınıyorken, dışarı çıkmak biraz temiz hava almak lüks haline geldi. Sürecin uzadıkça uzuyor olması da iyice can sıkıcı olmaya başladı. Hal böyleyken daraldık, bunaldık... Aramızda bu süreci çok iyi kullananların olduğunu biliyorum, umuyorum siz de onlar arasında yer alıyorsunuzdur... 

Online alışverişe daha çok rağbet ettiğimiz son dönemlerde, sizlerle toptan fiyatına perakende alışveriş yapabileceğiniz bir siteyle tanıştırmak istiyorum sizleri.



Haydigiy.com, kadın-erkek ve çocuk giyimin yanısıra aksesuar, ayakkabı ile ev-yaşam kategorilerinde hizmet sunan, gayet uygun fiyatlı bir online ticaret sitesi. Öncelikle, site çok kullanışlı bir arayüze sahip. Aradığınızı kolayca bulabileceğiniz, ürün sınıflandırmalarının birden çok şekilde gösterimde olduğu, alışverişinizi kolaylıkla yapıp tamamlayacağınız başarılı bir site. 

Farklı tarzda tasarımları sitesinde barındıran firma, ürün çeşitliliği konusunda da hayli iddialı. Kargolama ve paketleme işlemleri de gayet temiz ve titiz bir şekilde yapılıyor. Alışverişinizi kredi kartı ile olduğu gibi kapıda ödeme seçeneği ile de yapabilirsiniz. 
Benim siteden tercihlerim daha çok spor giyimden yana oldu. Baskılı siyah takım, hem evde hem de dışarıda rahatlıkla giyilebilecek türden. Kumaşı kaliteli, dikişleri de sorunsuz. Benim seçtiğim takım sanırım sitede tükenmiş, ama linkteki üründe baskı farkı dışında başka bir farkı yok. Rahat kombin arayanlar için güzel bir seçim.

Bu leopar detaylı eşofman takıma bayıldım. Kalıbı dar olarak belirtilmiş ancak yine de kendi bedeninizde almanızı öneririm. Diğer takım gibi bu da pamuklu kumaştan ve tarzına bayıldım.


Benim gibi Mouse karakterleri hayranıysanız, bu günlük pijama takıma bayılacaksınız. Kumaşı, baskısı ve dikişleri kaliteli. Üstelik, göz bandı da takıma dahil.
Seçtiğim bir diğer takım da yıldız detaylı ve düğmeli pijama takım. %100 pamuklu olmasının yanısıra geniş kalıp kesimli ve yıldız detayı bence çok güzel bir hava katmış.

 Ve son olarak şirin pudra rengiyle eşofman altı. Sitede bu rengi tükendiğinden beyaz rengin linkini ekledim. Yanız, bu ürün de geniş kalıp. Satın alırken 1 beden küçüğünü tercih edin derim. 
 
Hepsi de birbirinden uygun fiyatlı parçalardan oluşan bu alışverişim sayesinde tanıdığım ve ürünlerini beğendiği siteyi incelemenizi gönül rahatlığıyla öneririm. Bir de siteye şimdi tekrar baktım; kadın t-shirt  seçenekleri çok fazla ve harika modelleriyle göz dolduruyor ;)




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Adsız yorumlar yayınlanmayacaktır, teşekkürler...