Bak Bakalım Blogumda Var mı?

5 Temmuz 2018 Perşembe

Sarı-Lacivert

Yazın sıcak yüzüne kavuştuğumuz şu günlerde, öğle tatillerinde nispeten serin yerlere kaçmayı tercih ediyorum. Ofis arkadaşlarımla bugün gittiğimiz Bahçeli'deki Alaçatı Kumrucusu ise son günlerde favorimiz.
Bugünkü kombinimde, tercihimi sarı ve lacivert renklerden yana kullandım. Geçtiğimiz günlerde instagram'da Setre Tekstil'in çekilişine katılmış ve kazanan kişi ben olmuştum. Birkaç gün içerisinde elime geçen çantayla da kombinimi tamamladım.
Mıknatıslı ve tek gözlü lacivert çanta, hem gündüz hem de gece için bence çok şık bir çanta. Çapraz askısıyla spor bir görünüme de bürünebiliyor. Özellikle çantayı teslim aldıktan sonra çekilişi kazandığıma daha da mutlu oldum.
Setre'nin online sitesinde bu aralar %50 indirim başladı, bilginiz olsun ;)
Kruvaze Bluz: Dilvin
Çanta: Setre
Bileklik: Nine West
Skinny pantolon: Mango
Ayakkabı: Deichmann








24 yorum:

  1. çanta çok güzel kombini de beğendim :-))

    YanıtlaSil
  2. Harika bir kombin canim cok yakismis tam sevdigim tarz 😊

    YanıtlaSil
  3. Çok güzel olmuşsun 😊 Instagram adım @selisakcay

    YanıtlaSil
  4. Ay kumrucu olayına o kadars evindim ki bir süre kombine bakamadım :))) Pantolon ve çantayı çok beğendim özellikle, güle güle giy/kullan! Çok öptüm!!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok lezzetli ve mekanı da beğendim ben Başakçım, çok teşekkür ederim, öpüldün :)

      Sil
  5. kombin çok hoş olmuş tatlım :)

    YanıtlaSil
  6. Şansın daim olsun çantan çok güzel güle güle kullan canım, pantolon ve bluzunu da çok beğendim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler Esracım, diğerleri evden kombin ayrıntısı ;)

      Sil
  7. Çanta da kıyafetin de çok şık.Hediyeni keyifle kullan :)

    YanıtlaSil
  8. sarı ve lacivert en sevidğim renkler sana da çok yakışmış :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok yakıştırdığım renkler arasında her ne kadar Fenerbahçeli olmasam da :)
      Çok teşekkürler Burcucum :)

      Sil

Adsız yorumlar yayınlanmayacaktır, teşekkürler...