Bak Bakalım Blogumda Var mı?

27 Temmuz 2014 Pazar

Dermorenda.com Hakkında

Bilişim çağına fazlasıyla ayak uydurduğumuz bu dönemlerde, büyük bir çoğunluk gibi ben de hemen her ihtiyacımı internetten karşılamaya başladım. Bir türlü yetmeyen 24 saatin her dakikası kıymetliyken ihtiyacınız olan ya da aradığınız herhangi birşeyi evden çıkmadan halledebilmenin lüksünü yaşamayı seviyorum.

Özellikle de miniğim doğduktan sonra hem kendime hem de bebeğime mümkün olduğunca, doğal ve kimyasaldan uzak ürünler tercih etmeye başladım. Bu nedenle, dermokozmetik ürünler hakkında daha fazla araştırmaya ve bu ürünleri kullanmaya çalışıyorum.

İnternette bulunan yüzlerce site içerisinden, güvenilir ve tecrübeli satış sitesi bulmak bazen zor olabiliyor. Herkesin bildiği ya da sıklıkla kullandığımız satış sitelerinden alışveriş yapıyoruz hep. Dermokozmetik ürün araştırması yaparken karşılaştığım ve daha sonrasında da hem çok severek kullandığım ürünleri bulduğum, hem de aradığım yeni ürünler hakkında aklıma takılan soruları ortadan kaldıran bir siteyle tanıştım:

Tasarımını, logosunu ve renklerini gayet başarılı bulduğum sitede ürünler, "cilt- saç- güneş, anne&bebek, vitamin&destek ve yetişkin ürünleri" olarak kategorize edilmiş. Bu kategoriler de gayet düzenli bir şekilde alt kategorilere ayrılmış. Ürün yelpazesi geniş olan bu sitenin en sevdiğim yanlarından biri de ürün hakkında detaylı açıklama yapılmış olması, ürünlerin orjinal olması ve stok durumunun, ürün sayfasında açıkça belirtilmesi. Ürünler için sıklıkla yapılan indirim ve kampanyalar da siteden alışveriş yapılabilirliği artırıyor.

Özellikle cilt bakımına önem gösterenler, sitenin cilt ürünleri sayfasında kendilerini kaybedecek. Kullandığınız ürünlerin yanısıra daha önce denemediğiniz ve merak ettiğiniz onlarca markanın yüzlerce farklı ürünü arasında, cilt tipinize ve ihtiyacınıza göre ürün bulmamanız mümkün değil.

Sadece yazın değil; cilt sağlığı için her daim kullanılmasını gerekli bulduğum güneş ürünleri sayfasının da cilt ürünleri sayfasından kalır yanı yok bana göre. Daha önce hiçbir yerde duymadığım bazı markalar hakkında bilgi sahibi olabilmek ve güvenli alışveriş yapabileceğimi bilmek, bu siteden alışveriş yapma tercihimi artırıyor. Güneş ürünlerinden tercihim genelde Bioderma ve Avene üzerine yoğunken, site beni Uriage Bariesun markasıyla karşılaştırdı. Özellikle de güneş sonrası uygulanan ve hem çocuklar hem de yetişkinler için güvenle kullanılabilen güneş sonrası balmı çok merak ediyorum.



Şu aralar, cilt bakım ürünlerinde ve güneş ürünlerinde de gayet güzel indirimleri ve kampanyaları bulunan Dermorenda.com'a , bir göz atmanızı tavsiye ederim.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Adsız yorumlar yayınlanmayacaktır, teşekkürler...