Bak Bakalım Blogumda Var mı?

24 Temmuz 2014 Perşembe

Catherine Arley Makyaj Sabitleyici

Yazın bu sıcak ve yapış yapış günlerinde hiçbirimiz ne makyaj yapmak istiyoruz, ne de yaptığımız makyajın akmasından/kaybolmasından memnun değiliz. Makyaj yaptığım günlerde, makyajın, tabiri caizse, akıp gitmemesi için yepyeni bir ürün kullanmaya başladım.



Makyajın gün boyu canlılığını ve parlaklığını koruyabileceği vaadinde bulunan bu ürün; cildin doğal nemini de koruduğu iddiasında.

Kullanımı da çok kolay ve pratik. Dudak makyajınız hariç, makyaj uygulaması yaptığınız bölgeye 30 cm. uzaklıktan bu ürünü püskürtüyorsunuz.

Daha önce makyaj sabitleyici kullanmadığım için karşılaştırma yapamıyorum ama ben bu üründen çok memnun kaldım. Bir kere, bu çok sıcak yaz günlerinde yaklaşık 6 saat kadar makyajım bozulmadı, akmadı. Cildimde herhangi bir yanma vs olmadı. Cildimi kurutmadı. Ayrıca, cildimde yapış yapış bir his de bırakmadı.


Ürün, 175 ml'lik şeffaf ambalajında satılıyor. Yoğun ve kötü kokulu değil.

Yazın, 6 saat gibi kullanabiliyorsam makyajı, bu sabitleyici sayesinde kışın çok daha uzun süre kullanacağıma eminim. Özellikle de markanın indirime girdiği şu günlerde denemenizi tavsiye ederim.

Siz, makyaj yaptığınızda onu korumak için ne yapıyorsunuz?

*Basın ürünüdür.




8 yorum:

  1. bu ürününü ilk kez duydum Catherine Arley'in :)
    Gerçekten sabitleyiciler bazen olmazsa olmaz. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, ben de kullanmaya başlayınca farkettim: Olmazsa olmaz :)
      Dediğim gibi, ilk defa bir sabitleyici kullanıyorum ama çok başarılı buldum ben :)

      Sil
  2. Yazın en çok ihtiyaç duyulan şeylerden biri Makyaj sabitleyiciler. Çünkü yazın malum slcaktan ve nemden akıyor gerçekten. Güzel bir öneri oldu. Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de bu ürünle tanıştığım için çok memnunum :)
      Sevgiler...

      Sil
  3. Yazın çok iyi oluyor bu tarz ürünler =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de hayıflanmıyor değilim açıkçası, neden daha önce denememişim :)

      Sil
  4. açıkçası ben sabiteleyici kullanmıyodum ama bu sene kullanmaya karar verdim :) avon un duymuştum bi yeni çıkmış 10 küsür tl..bunu da gördüğüm iyi oldu bu kadar memnun kaldıysan ben de alıyım madem teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Avon hakkındaki yorumları da oku istersen, ama ben bundan çok memnunum. Sevgiler :)

      Sil

Adsız yorumlar yayınlanmayacaktır, teşekkürler...