Bak Bakalım Blogumda Var mı?

11 Haziran 2014 Çarşamba

HG Turkey Ürünlerini Denedim...

Geçtiğimiz günlerde HG Turkey firmasından bir paket aldım. Özellikle miniğim doğduktan sonra temizliğe daha fazla önem verdiğim için bu ürünler beni pek tabii mutlu etti :)


Markayı ve ürünleri tanımıyordum ama son zamanlarda sıklıkla kendilerinden bahsedildiğini duyuyordum. Tam da bu dönemde elime geçen bu ürünlerle hem markayı hem de ürünleri, daha yakından tanıma fırsatı yakalamış oldum.

Öncelikle marka hakkında biraz bilgi vereyim: Evlerin hem iç, hem de dış temizliğinde kullanılmak üzere üretim yapan Hollanda firmasına ait. Üretilen ve satışa sunulan ürün sayısı 300'ü geçiyor.

Bu kadar fazla çeşit olunca ürünler; banyo, mutfak, mobilya, tekstil, parke, oto gibi çeşitli kategorilerde satışa sunuluyor. 

Ürünleri merak ettiğim için mümkün olduğunca kısa sürede denemiş ve diğer sosyal medya hesaplarımda paylaşmıştım. Detaylı yazımı ise şimdi yayınlayabilirim :)

İlk denediğim ürün; derz temizleyici oldu. Çünkü, yeni taşındığım evimde temizlik için en ihtiyaç duyduğum ürün buydu. Taşınma öncesi temizlik sırasında yoğunlukla asitli olan temizleyici ürünler kullandım. Fakat, hem kokusu hem de temizlik sırasında derzleri de eritmesi nedeniyle temizlikte çaresiz kaldığım ürünler oldular.



Taşınacağım zaman yaptığım temizlikte içime sinmeyen bölgeler; zemin olmuştu. Bu defa, markanın temizleyicisinin işe yarayıp yaramayacağını görmek istedim.  Tam da, üzerinde yazdığı gibi; 1:4 oranında sıvıyı seyrelttim, süngerle temizlenecek bölgeye uyguladım, 10 dakika bekledim ve ardından duru suyla temizledim. Sonuç mu?



Gerçekten işe yaradı. Aslında fırça ile uygulamak gerekiyormuş ama ben süngerle uyguladım, o bile yetti. Uğraştırmadan, güç kullanmadan sadece bu ürünle bu kadar güzel temizlendi. Kokusuz olması sayesinde temizliği rahatça yapabiliyorsunuz. Ürünün sevdiğim yanlarından biri de çocuk kilidinin olması. Mazallah, ev kazalarından kaçınmak için her türlü önlemi almalı. Detaylı bilgi için burayı tıklayabilirsiniz.

İkinci ürünümüz; klozet kapağı temizleyicisi. Özellikle de umuma açık yerlerde klozet kullanmak zorunda kalındığında çok işe yarayacak olan bir ürün. Tam çantaya atıp çıkmalık ürünlerden, işlevselliği de cabası.



Kullanım öncesi klozet kapağına birkaç fıs fıs yapıp ardından kağıt mendille bile silmeniz yeterli. Çok pratik bir ürün. Detaylı incelemek için burayı tıklayabilirsiniz.

Ve denediğim 3. ürün ise; cam & ayna spreyi. Her tür ayna ve camda; kir ve yağı temizlediğini vaadediyor. Minik Gökçe'm, son dönemlerde aynada kendini izlemeye bayılıyor. Kendini öpüyor, ellerini ve yüzünü sevmek için dokunarak aynaları bol bol lekeliyor :) O lekeleri çıkarmak için de bu spreyi kullanmaya başladım. Kullanımı da çok kolay: Temizlenecek yüzeye ürünü sıkıp kuru bir bezle temizlemek yeterli.



Aynadaki lekeyi ve ürünü kullandıktan sonraki temizliği görebilirsiniz. Kolay temizleniyor. Yalnız; çok fazla ürün kullanıldığında cam yüzeyde leke bırakabiliyor, az kullanmak gerçekten yetiyor. Ürünü detaylı incelemek isterseniz burayı tıklayın.



Bu arada, HG Turkey temizlik ürünlerini, evidea, TEKZEN, Migros, macro center, www.hepsiburada.com ve Koçtaş yapı marketlerinde bulabilirsiniz.

Markanın diğer ürünlerini de kullandıktan sonra burada yorumlamaya devam edicem, takipte kalın ;)


*Ürünler, firma tarafından gönderilmiş olup, yorumlarım kişisel ve objektiftir.








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Adsız yorumlar yayınlanmayacaktır, teşekkürler...