Bak Bakalım Blogumda Var mı?

13 Haziran 2014 Cuma

CB12 Ağız Bakım Ürünü

Geçtiğimiz hafta, CB12'den bir paket aldım. Dönem dönem çeşitli nedenlerle hepimizin yaşadığı ağız kokusu problemine çözüm olarak üretilmiş olan bu ürün, Dükan Diyeti yapanlar bilirler, protein ağırlıklı beslendiğim dönemlerde ihtiyacımı tam anlamıyla karşılamak üzere gönderilen bir bakım ürünü oldu.


Ağız ve diş sağlığı çok çok önemli. Fakat, toplum olarak bunu pek önemsemiyoruz ne yazık ki. Diş fırçalamak bir kenara, yemek sonrası ağız çalkalamak ya da ciklet kullanmak gibi alışkanlıklarımız bile yok çoğumuzun. Bir de bu probleme sahip kişilerin, durumdan bihaber olması ya da farkında olsa bile umursamazlığı karşısındaki insanları çileden çıkarabiliyor zaman zaman.

Özellikle bu konuda çok titizim. Ter ve ağız kokusuna tahammülüm yoktur pek. Bu nedenle kendimde de çok önem verdiğim ve özen gösterdiğim bir durumdur.

Yukarıda belirttiğim gibi, doğum sonrası aldığım kilolardan kurtulmak üzere Dükan Diyeti yapıyorum son dönemlerde. Bu diyette, protein ağırlıklı beslendiğiniz için ağız kokusu oluyor ister istemez. Bunu bildiğim için tedbirli davranıyorum hep.

İşte bu bakım ürünü, ağızda oluşan kokuları nötralize ediyor ve 12 saate kadar etkili. Ben, günde 2 defa dişlerimi fırçaladıktan sonra kullandım ve koku oluşumunu bu kadar uzun süre engellediğine şahit oldum. Kullanım sonrası verdiği rahatlık ve ferahlık de hissi de uzun süre devam ediyor.


Ürün içeriği ve kullanım talimatı, yukarıdaki fotoğrafta görüldüğü gibi. 250 ml.'lik şişelerde satışa sunulmuş. Günde 2 defa kullanıldığı takdirde sizi 2 hafta kadar idare edecek gramajda.

Fiyat olarak bilemiyorum, fakat benim çok severek kullandığım ve ihtiyacımı karşılayan bir ürün oldu. Detaylı bilgi almak isteyenler için ürünün web adresi: http://www.cb12.com.tr/

*Ürün, firma tarafından gönderilmiş olup, görüşlerim kişisel ve objektiftir.

2 yorum:

  1. Aaaa bak benim bir akrabam hep sikayetci oluyor ona önereyim varsa alsin almanyada yada artik türkiyeye gidince :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mutlaka denesin arkadaşım, gerçekten işe yarıyor :)

      Sil

Adsız yorumlar yayınlanmayacaktır, teşekkürler...